کد خبر : 39810
انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - 01:14
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تصادف خودروی حامل دانش آموزان

تصادف خودروی حامل دانش آموزان

در آذربایجان شرقی سانحه منجر به مصدومیت هفت سرنشین خودرو شد که راننده، همسرش و دو تن از دانش آموزان برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.


مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تأیید خبر تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان پسر در سه راهی شندآباد شبستر، جزئیات این سانحه را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری مدآرا حسین صبور با بیان اینکه راننده خودرو، یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه استثنایی بیاضیان شبستر بود، گفت: این سانحه برای خودروی پراید که حامل پنج دانش آموز که همگی جزو دانش آموزان مدرسه استثنایی بودند، پیش آمد.

وی افزود: سانحه منجر به مصدومیت هفت سرنشین خودرو شد که راننده، همسرش و دو تن از دانش آموزان برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بقیه مصدومان، سرپایی مداوا شدند، خاطرنشان کرد: براساس بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از مصدمان در بیمارستان، مشکل خاص و جای نگرانی وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مصدومیت چهار نفر در این سانحه جاده‌ای در شهرستان شبستر خبر داده بود.

فرزاد رحمانی در تشریح این حادثه گفت: صبح امروز (شنبه سیزدهم بهمن ماه) به دنبال برخورد خودروی وانت پیکان با پراید در سه راهی شند آباد، هفت نفر از سرنشینان، مصدوم شدند.

وی از اعزام بالگرد اورژانس به شبستر خبر داد و افزود: چهار مصدوم این حادثه که نیاز به مرکز درمانی تخصصی داشتند، تحت اقدامات درمانی تیم اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند./ ایسنا

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است