کد خبر : 46364
انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - 04:05
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزارتخانه‌های نفت و نیرو ادغام می‌شوند؟

وزارتخانه‌های نفت و نیرو ادغام می‌شوند؟

وزیر نیرو گفت: ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو به تنهایی نمی تواند راهگشا و راه‌حل باشد، مگر آنکه در جهت مسائل موجود کشور باز تعریف شود. رضا اردکانیان در خصوص طرح تجمیع و ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سرنوشت این طرح در دولت گفت: ضرورت دارد هر طرحی در جهت حل مسائل کشور باشد، از این‌رو تعقیب طرح وزارت انرژی مستلزم آن است که در نتیجه تحقق آن، ارزشی حاصل شود و در بهترین حالت سیکل‌های پایدار – از جمله اقتصادی – شکل بگیرد.


به گزارش سایت خبری مدارا، وزیر نیرو گفت: ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو به تنهایی نمی تواند راهگشا و راه‌حل باشد، مگر آنکه در جهت مسائل موجود کشور باز تعریف شود.

رضا اردکانیان در خصوص طرح تجمیع و ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سرنوشت این طرح در دولت گفت: ضرورت دارد هر طرحی در جهت حل مسائل کشور باشد، از این‌رو تعقیب طرح وزارت انرژی مستلزم آن است که در نتیجه تحقق آن، ارزشی حاصل شود و در بهترین حالت سیکل‌های پایدار – از جمله اقتصادی – شکل بگیرد.

وی افزود: ناگفته پیداست که چنین آرایشی فراتر از ادغام و رویکردهای فیزیکی خواهد بود.

وزیر نیرو با بیان اینکه “بی‌تردید ادغام، طرح کوچکی برای تغییر آرایش است”، اظهار داشت: امروز نیز ساختارهای بروکراسی موجود، خود بخشی از مسئله شده‌اند و قادر هستند حجم مسائل و محدودیت‌های کشور را افزایش دهند.

وی ادامه داد: به‌این ترتیب ادغام به تنهایی نمی تواند راهگشا و راه‌حل باشد، مگر آنکه در جهت مسائل موجود کشور باز تعریف شود.

به گزارش تسنیم، طرح ادغام وزارتخانه‌های نفت و نیرو و تشکیل وزارت انرژی که در دولت یازدهم به طور جدی در بدنه دولت مطرح و پیگیری شد، آتشی زیرخاکستر است و هر زمان ممکن است دوباره در دولت دوازدهم مطرح شود.

اخبار مرتبط:
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان
بررسی هزینه های پنهان در بازسازی ساختمان

علاوه بر هزینه هایی که به طور معمول برای بازسازی یک ساختمان محاسبه می‌شود، معمولا هزینه های پنهان نیز در طول پروژه های بازسازی ساختمان ایجاد می‌شود. این هزینه‌ها، تحت تاثیر عواملی مانند شرایط پروژه، اتفاقات غیرمنتظره و نیازهای اضافی در طول فرآیند بازسازی به وجود می‌آیند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است