کد خبر : 46756
انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - 08:11
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

توقف رشد زیان شرکت آپادانا سرام در سال رونق تولید

توقف رشد زیان شرکت آپادانا سرام در سال رونق تولید

مدیرعامل شرکت آپادانا سرام گفت: با تدابیر اندیشیده شده، کنترل هزینه ها و کاهش آن پیش بینی می شود در بودجه سال ۹۸، زیان عملیاتی شرکت با کاهش چشمگیری مواجه شود.


به گزارش سایت خبری مدآرا، مهندس حمید قاطع افزود: شرکت آپادانا سرام موفق شد به رغم افزایش قیمت ها در سال گذشته، با کاهش هزینه های اداری تا ۳۱ درصد رشد هزینه ها را متوقف کند.

به گفته نایب رئیس هیات مدیره آپادانا سرام زیان عملیاتی این شرکت در سال ۹۷به نسبت سال ۹۶ با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود در بودجه ۹۸ زیان عملیاتی شرکت۳۰ درصد نسبت به سال ۹۷ کاهش پیدا کند که این رقم نشان می دهد، رشد زیان شرکت متوقف شده است.

مدیر عامل شرکت آپادانا سرام با بیان اینکه فروش محصولات این شرکت در سال ۹۷، حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است،خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود، فروش شرکت در سال جاری نیز با ۲۰ درصد افزایش مواجه شود.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت آپادانا سرام گفت: با توجه به کنترل و کاهش هزینه ها در این شرکت و همچنین اصلاح قیمت کاشی و سرامیک در سال ۹۸،به نظر می رسد با کاهش رشد زیان مواجه خواهیم بود.

مهندس قاطع تصریح کرد: افزایش فروش محصولات آپادانا سرام به دلیل بالا رفتن کیفیت و نوآوری در محصولات وهمچنین افزایش صادرات به کشورهای دیگراست.

به گفته وی،این شرکت در حال حاضر محصولات خود را به کشورهایی نظیر آلمان، رومانی،ترکیه، عراق، سوریه،پاکستان،آذربایجان، ترکمنستان،گرجستان،عمان، قطر و افغانستان صادر می کند.

مهندس قاطع تاکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذری شده است، مجموعه آپادانا سرام تلاش می کند با توجه به پتانسیل و توانمندی های شرکت در راستای تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی و همچنین رونق تولید گامهای موثر بردارد.

اخبار مرتبط:
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است