کد خبر : 48075
انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - 03:13
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

واکنش کیهان به اخراج دایی از سایپا

واکنش کیهان به اخراج دایی از سایپا

آیا سایپا نمی‌توانست سه هفته دیگر دایی را تحمل کند و بعد محترمانه عذر او را بخواهد؟ و از آن طرف چرا علی‌ دایی و امثال او در هر باشگاهی که می‌روند کار خود را در نهایت با دعوا و بی‌حرمتی و درگیری و … به پایان می‌رسانند؟!


به گزارش سایت خبری مدآرا، روزنامه کیهان نوشت:‌ «درباره ماجرای علی دایی و تیم سایپا و اتفاقات ناخوشایند آن که پرده دیگری از وضعیت نابه‌هنجار حاکم بر فوتبال ما بود، فعلا قصد نداریم به طور مفصل وارد جزئیات آن شویم و در پازلی که عده‌ای فرصت‌طلب و شارلاتان و بدخواه این آب و خاک ظلم‌ستیز راه انداخته‌اند، بازی کنیم. فقط می‌خواستیم به این بهانه این نکته را عرض کنیم که این دعواها و حرمت‌شکنی‌ها که نفع آن را عناصر بدخواه و جریانات ضد ایرانی می‌برند و هرگز به نفع ورزش و فوتبال و سلامت اخلاقی جامعه نیست، تا کی قرار است در فوتبال ما به مثابه سوهان روح عمل کند؟

مدیریت‌های باشگاهی ما کی می‌خواهند تخصصی و حساب‌شده و سنجیده عمل کنند و به دست خود ماجرا و سوژه و خوراک برای دشمنان کینه‌توز این مرز وبوم فراهم آورند و به جای آن که با مدیریت دقیق و دلسوزانه خود به فضای فوتبال و جامعه آرامش و وحدت تزریق کنند، به جو ناآرامی و تشویش و حرمت‌شکنی دامن بزنند. آیا آنها نمی‌توانستند سه هفته دیگر دایی را تحمل کنند و بعد محترمانه عذر او را بخواهند؟ و از آن طرف چرا علی‌ دایی و امثال او در هر باشگاهی که می‌روند کار خود را در نهایت با دعوا و بی‌حرمتی و درگیری و… به پایان می‌رسانند؟!

علی دایی که همین چند روز پیش از مسئولان قضایی و امنیتی خواسته بود که برای مبارزه با فساد در فوتبال وارد عمل شوند، چرا با بعضی اظهارات نسنجیده خود که نه اخلاقی بود و نه ورزشی – و بعید هم نیست با تحریک این و آن صورت گرفته باشد – افرادی را زیر سؤال می‌برد که در روزگاری که او و امثال او در زمین فوتبال بالا و پایین می‌پریدند و امثال ما نیز زیر کولر نشسته‌اند و اندر فضائل فوتبال و سلامتی و… قلمفرسایی می‌کردند، آنها جان بر کف وسط معرکه نبود مقابل دشمن غدار این آب و خاک و این مردم مردانه ایستاده بودند تا برای ما و دایی آرامش و امنیت لازم برای نوشتن و بازی کردن را فراهم آورند…

واقعا که این اتفاقات و ماجراها و این حرمت‌شکنی‌ها و سوءمدیریت‌ها و بداخلاقی‌ها و خودخواهی‌ها و… که فضای فوتبال ما را پر کرده است، مایه تاسف و شرمندگی است و معلوم هم نیست که تا کی می‌خواهد ادامه داشته باشد.»

اخبار مرتبط:
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود

حجت الاسلام سیدمحمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

خبرگزاری دولت: خبر فوت یک دختر بی‌حجاب در ساختمان وزرا کذب است / یک نفر از اراذل و اوباش در بازداشتگاه ایست قلبی، و فوت کرد
خبرگزاری دولت: خبر فوت یک دختر بی‌حجاب در ساختمان وزرا کذب است / یک نفر از اراذل و اوباش در بازداشتگاه ایست قلبی، و فوت کرد

خبرگزاری دولت می‌گوید امروز یکی از افراد اراذل و اوباش در بازداشتگاه وزرا به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

سعیدی: رئیسی می‌گفت خدا را شکر که رئیس‌جمهور نشدیم تا دلار ۵هزار تومان شود / آقای رئیسی دلار ۶۵ هزار تومان شد
سعیدی: رئیسی می‌گفت خدا را شکر که رئیس‌جمهور نشدیم تا دلار ۵هزار تومان شود / آقای رئیسی دلار ۶۵ هزار تومان شد

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: رئیس جمهور زمانی گفته بود خدا را شکر که ما رئیس جمهور نشدیم وگرنه دلار به ۵ هزار تومان می رسید اما امروز شرایط به گونه‌ای است که رئیس جمهور نمی‌تواند چشم در چشم مردم سیستان و بلوچستان دوخته و از وضعیت اقتصادی دفاع کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است