کد خبر : 55218
انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - 02:35
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

استانی شدن انتخابات مجلس منتفی شد

استانی شدن انتخابات مجلس منتفی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: با توجه به ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس دیگر امکان برگزاری انتخابات به طور استانی وجود ندارد.


به گزارش سایت خبری مدآرا، اصغر سلیمی درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون این طرح در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان در حال بررسی است. موادی که دیگر قابل اصلاح نیست از قبیل استانی شدن انتخابات مجلس در حال تفکیک شدن است و ان‌شاءالله بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: دو راه حل پیش روی ما است، یا ما در کمیسیون موادی که قابل اصلاح است را اصلاح مکنیم و بعد از بررسی در صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال کنیم و یا اینکه آن را با لایحه جامع انتخابات ادغام کنیم و به طور جامع به صحن بیآوریم که در این زمینه بعد از تعطیلات مجلس کمیسیون شوراها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه «استانی شدن انتخابات مجلس برای امسال به طور کلی منتفی شده است» تصریح کرد: این طرح چه تصویب شود و چه با لایحه جامع انتخابات ادغام شود به انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی نخواهد رسید./ ایسنا

اخبار مرتبط:
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است

جامعه‌شناس و تحلیلگر اصولگرا مدعی شد: وقتی مطالب آرامش بخش در کنار موضوعات انتقادی مطرح نشود و فقط مردم با یکسری تیترهای منفی و تلخ مواجه می شوند که نتیجه اش اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه خواهد بود.

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است
نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

آصفری گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه
ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه

روزنامه نزدیک به جریان قالیباف نوشت: هرچند که واکنش خاتمی نسبت به هم‌قطارانش با تأخیر مطرح شد؛ اما همین واکنش‌ها را می‌توان به‌عنوان مثالی در وحدت ملی ایران در مواجهه با برهه‌های سرنوشت‌ساز تعبیر کرد.  

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است