کد خبر : 50224
انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - 10:49
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

راز ۳ دختر کنجکاو در کلبه وحشت انزلی

راز ۳ دختر کنجکاو در کلبه وحشت انزلی

کلبه وحشت انزلی، جایی که نباید هرگز به آن قدم گذاشت راز مخوف و ترسناکی دارد که تا به حال جوانان زیادی را به کشتن داده است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، در جنگل اسرارآمیز هفت‌دغنان در روستای صومعه‌سرا در استان گیلان، منطقه‌ای قرار دارد که سال‌هاست مقصد ماجراجویان و گردشگران بی‌شماری است. محلیان صداهای زیادی از این جنگل شنیده‌اند و می‌گویند، بهتر است تا شب نشده این منطقه را ترک کنید ولی اگر برای تجربه‌ وحشت و دلهره به این ناحیه سفر کرده‌اید به قسمت‌ شرقی روستا بروید، جایی که هوا ناگهان سنگین‌تر می‌شود و وجود کلبه‌ای متروکه و پرماجرا که افسانه‌های محلی زیادی در دل آن گنجانده شده به سنگینی این فضا می‌افزاید. در شمال ایران کلبه‌ای مخوف و مرموز وجود دارد که باعث شده است که حتی محلی های این منطقه به آن نزدیک نشوند.

یکی از ماجراهایی که باعث شد کلبه وحشت انزلی بیشتر از پیش مرموز و ترسناک شود، اتفاقی است که در سال ۱۳۶۵ افتاد! و اما آن اتفاق چه بود؟
در سال ۱۳۶۵، برای اولین بار چهار پسر به این روستا می روند و تصمیم می‌گیرند که برخلاف تمام حرف و حدیث‌هایی که راجع به کلبه‌ وحشت شنیده بودند، شب‌شان را در این جا بمانند. شب هنگام دو نفر از این چهار پسر به دلیل اتفاقی نامعلوم از کلبه‌ وحشت انزلی پا به فرار می‌گذارند اما متاسفانه دو نفر دیگری که در آن جا می‌مانند، به سرنوشت غم انگیزتری دچار می شوند. گویا یکی از آن ها در همان کلبه از ترس، جان خود را از دست می‌دهد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست و دیگری که زنده مانده بود، دیوانه می شود و هرگز دیگر به حالت عادی خود برنمی‌گردد. چهار سال بعد این بار سه دختر دانشجو که سعی داشتند به بقیه ثابت کنند از هیچ چیز نمی ترسند تصمیم گرفتند از پشت خانه و مخفیانه وارد خانه بشوند که این بار هم حادثه ای وحشتناک در انتظار آن‌ها بود. دو روز بعد دختری را در۳۰۰ متری آن خانه در جنگل پیدا می‌کنند که داخل درختی پنهان شده بود و از ترس می لرزید و با انگشت خانه را نشان می داد پلمب شکسته شد و در کمال تاثر جسد دو دختر بیچاره پیدا شد و علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی بود. چشمان هر دو باز و به یک نقطه خیره شده بود و دختر سوم که زنده مانده بود چهار روز بعد خودکشی کرد تا این قصه تلخ پایان تلخ تری داشته باشد.پس از این اتفاق، این کلبه توسط پلیس محلی تخلیه و تحت تدابیر امنیتی قرار می گیرد. از آن زمان کسی اجازه ندارد که به کلبه وحشت انزلی نزدیک شود یا از آن دیدن کند.
حرف هایی که درباره این کلبه وحشت گفته می شود بسیار دور از ذهن است اما طبق نظر بسیاری از محلی‌ها، واقعیت دارد البته باید توجه داشت که هیچ گونه اسناد یا شواهدی که به طور حتم اثبات کند که داستان های این کلبه واقعا اتفاق افتاده است، وجود ندارد./رکنا

اخبار مرتبط:
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند

فروزنده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است