کد خبر : 54710
انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - 01:59
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مجادله روحانی و جهانگیری بر سر چه بود؟

مجادله روحانی و جهانگیری بر سر چه بود؟

اصرار به جدایی جهانگیری از دولت معلوم نیست کدام منفعت ملی را دنبال می‌کند. پایگاه خبری که  از قهر معاون اول رئیس جمهوری خبر داده بود پیش از این هم داستان سرایی مشابهی را در تیرماه سال گذشته مطرح کرده بود.


به گزارش سایت خبری مدآرا، روزنامه ایران درباره مجادله روحانی و جهانگیری در شورای هماهنگی اقتصادی نوشت: «در جلسه مورد اشاره یعنی جلسه شورای هماهنگی اقتصادی که روز شنبه با حضور سران قوا تشکیل شده بود، درباره راهکارهای اصلاح قیمت سوخت در کشور بحث شد. دولتمردان هم دیدگاههای خود در این خصوص را مطرح کردند. در حالی که برخی حاضران از دولت و مجلس از آزادسازی قیمت سوخت دفاع می‌کردند گروهی از دولت مدافع دونرخی شدن بنزین و سهمیه‌بندی در کنار قیمت واقعی آن بودند. در کنار این دیدگاه – که ظاهراً به رئیس جمهوری هم نزدیک‌تر بود – یک راه حل سوم هم از سوی معاون اول رئیس جمهوری مطرح می‌شود که براساس طرح «هر شهروند ایرانی – یک سهمیه بنزین» عنوان شد. رئیس جمهوری البته با این طرح موافق نبوده است.»

انتشار خبر مجادله روحانی و جهانگیری توسط سایت انتخاب با انتقاد برخی رسانه‌ها همراه شد. روزنامه اعتماد نوشت: «وقتی شرایط به حساس‌ترین و پرفشارترین مرحله خود می‌رسد، مشخص است که عقاید و نظرات در نقاطی با یکدیگر تلاقی پیدا کنند و این موضوعی است که تقریبا در هر سیستمی با هر ساختار و تفکری یک امری کاملا عادی تلقی می‌شود اما اینکه درست در شرایطی که کشور با انواع مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و اتفاقا عده‌ای بی‌صبرانه منتظر هستند تا شاهد یک شکست برای دولت و جریان اصلاحات باشند، مانور دادن بر اخباری که از یک سو حاشیه‌ساز خواهد بود و از سوی دیگر صحت و سقمش محل بحث است این سوال را در ذهن تداعی می‌کند که این رسانه‌ها با ادعای اصلاح‌طلبی در کدام زمین بازی می‌کنند؟»

روزنامه ایران نوشت: «اصرار به جدایی جهانگیری از دولت معلوم نیست کدام منفعت ملی را دنبال می‌کند. پایگاه خبری که روز گذشته از قهر معاون اول رئیس جمهوری خبر داده بود پیش از این هم داستان سرایی مشابهی را در تیرماه سال گذشته مطرح کرده بود. این سایت خبری که پیش از این اختلاف نظرهای ادعایی بین اعتدالی‌ها و اصلاح‌طلبان در دولت به رهبری محمود واعظی و اسحاق جهانگیری را دستمایه تحلیل‌ها و خبررسانی‌های خود کرده بود دیروز هم تلاش کرد با نسبت دادن سخنانی به روحانی علیه اصلاح‌طلبان همین نقطه قوت کابینه را به چالش بکشد تا شاید خوراکی برای حملات این دو طیف علیه همدیگر بسازد. منتشر‌کنندگان چنین خبرهایی بعید است به طبیعی بودن تفاوت دیدگاه بین اعضای دولت واقف نباشند اما گویا اهداف پشت پرده دیگری را دنبال می‌کنند و مصالح خود را در گل آلود کردن فضا می‌دانند.»

اخبار مرتبط:
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است
۴۰ هزار هکتار اراضی غرب و شرق اصفهان زیر کشت غلات است

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: امسال در حدود ۴۰ هزار هکتار از اراضی حوضه زاینده‌رود غلات کشت شده اما در حال حاضر آب به بخشی از این اراضی نرسیده است.

ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است