کد خبر : 60054
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - 03:34
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

لیگ ۲۸ مرداد برگزار نمی شود

لیگ ۲۸ مرداد برگزار نمی شود

با وجود آنکه حتی مسئولان برگزار کننده مسابقات طی روزهای اخیر به تیم های باشگاهی هم اعلام کرده بودند که مسابقات لیگ برتر از ۲۸ مرداد آغاز می شود اما این اتفاق نخواهد افتاد.


به گزارش سایت خبری مدآرا،ورزش سه نوشت: رقابت های لیگ برتر در اواخر مردادماه برگزار نخواهد شد چرا که ورزشگاه های برگزار کننده مسابقات هنوز نتوانستند شرایط مورد نظر فدراسیون را برای مسابقات آماده کنند.

صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران امروز میهمان برنامه “سلام صبح بخیر” در شبکه سه بود و در این رابطه گفت:« لیگ برتر قطعا روز ۲۸ مرداد برگزار نمی شود. دیروز جلسه ای داشتیم و با توجه به گزارش هایی که از زیرساخت ها و کارهای انجام گرفته داشتیم به این نتیجه رسیدیم که امکان برگزاری مسبقات در تاریخ بیست و هشتم نیست.»

او افزود:« امروز جلسه دیگری با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزار کننده مسابقات خواهیم داشت تا آخرین گزارش های مربوط به سه چهار ورزشگاه را به دست بیاوریم. در حال حاضر ورزشگاه آزادی تا حد قابل قبولی آماده است و دو طبقه این ورزشگاه به شرایط مورد نظر رسیده است. در آبادان کار آماده سازی را شروع کرده اند، در قائمشهر خیلی کار کرده اند وماشین سازی و تراکتورسازی هم پیشرفت خوبی در آماده سازی ورزشگاه ها داشته اند.»

درودگر ادامه داد:« بقیه هم اعلام کرده اند که در حال شروع کار هستند؛ هرچند کمی دیر است اما یکی از بهترین تصمیماتی است که در دهه های اخیر در فوتبال ایران گرفته شده است.» او بار دیگر تاکید کرد که بازی ها در روز عیدغدیر برگزار نخواهد نشد:« تلاش همه ما این بود که به میمنت عید غدیر مسابقات برگزار شود اما متاسفانه هنوز به زیرساخت های لازم نرسیدیم و اگر قرار بود در این شرایط مسابقات را برگزار کنیم اصلا چرا آن ها را به تعویق انداختیم. الان عزم راسخ و جدی این است که به جایی برسیم که بتوانیم با قوانین و مقررات دنیا هماهنگ باشیم.»

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تاریخ برگزاری مسابقات گفت:« پیش بینی می شود مسابقات در ابتدای شهریور برگزار شود. آقای فتاحی شخصا به ورزشگاه ها می رود و شرایط را می بیند. ۵-۶ استادیوم در حال کار هستند. ذوب آهن و سپاهان نیز به زودی کارشان را شروع می کنند تا انشالله قبل از اردوی تیم ملی که از ده شهریور آغاز می شود هفته اول مسابقات لیگ هم برگزار شود. با این وجود بازهم تاکید می کنم عزم فدراسیون این است که تا زمانی که شرایط ورزشگاه مهیا نشود بازی ها را برگزار نکند.»

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است