کد خبر : 60821
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - 05:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عامل ورود زنان به جهنم زبانشان است نه حجابشان/ مردی که بخاطر ترس از زنش فرمانبرداری کند، ملعون است/ دختران بی‌بندوبار، مادران دهن دریده دارند

عامل ورود زنان به جهنم زبانشان است نه حجابشان/  مردی که بخاطر ترس از زنش فرمانبرداری کند، ملعون است/ دختران بی‌بندوبار، مادران دهن دریده دارند

علیرضا پناهیان گفت: گناه زن در استفاده بد از زبان چند برابر گناه مردان است و در روایات مهمترین عامل ورود زنان به جهنم زبانشان دانسته شده است نه حجابشان.


به گزارش سایت خبری مدآرا، علیرضا پناهیان شنبه شب در نخستین نشست از سلسله نشست های “زنان و خانواده در اندیشه رهبر معظم انقلاب” در مشهد بیان کرد: وقتی انسان از پذیرش مسئولیت ها و انجام درست آنها لذت می برد، احساس شادمانی و قدرت می کند و این احساس را می توان در زنان حس کرد.

 

وی اظهار داشت: در باره قدرت و توانایی های زن باید مطالعه کرد و آن را در برابر قدرت و توانایی های مردان سنجید، البته معنای این حرف این نیست که زنان را در رنج ها رها کنیم.

 

وی گفت: انعطاف پذیری شوهر نسبت به همسر خود امری ضروری است اما در مقابل مردی که مطیع زن خود شود و از ترس از او فرمانبرداری کند، ملعون است و خود زن نیز از چنین مردی لذت نمی برد.

 

پناهیان افزود: مردان براساس قانون نظام اجتماعی مقتدر و حاکم خانه هستند و در برابر زن و فرزندانشان انعطاف پذیر می شوند، به طوری که هر زمان همسرشان شروع به گلایه کردن، ناسازگاری و فریاد زدن کرد، با او مدارا می کنند.

 

وی اظهار داشت: همانگونه که مرد نیازمند نوازش همسر است، زن نیز به محبت همسر خود نیاز دارد و گاهی این نیاز را با داد و فریاد و ناسازگاری نشان می دهد.

 

وی گفت: زندگی خانوادگی چیزی جز پذیرفتن مسئولیت ها نیست، دایره این مسئولیت ها بسیار گسترده است و در یک زندگی مشترک مسئولیت های زنان و مردان متناسب با توانمندی هایشان تعریف شده است.

 

حجت الاسلام پناهیان افزود: زنان بازیگران بسیار خوبی هستند به طوری که نقش های متفاوتی در قالب همسر، مادر و یک فعال اجتماعی در محل کار خود را به خوبی و به طور همزمان ایفا می کنند، این استعداد منحصر به زنان است و نباید از آن غافل شد.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری در جامعه اظهار داشت: فرهنگ مسئولیت پذیری باید از کودکی به افراد آموخته شود تا فرهنک بی تعهدی را کنار بگذارند.

 

وی گفت: ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری بسیار مهمتر از حجاب است زیرا حجاب ثمره پذیرش مسئولیت ها در جامعه می باشد.

 

پناهیان افزود: مردانی که به راحتی همسران خود را طلاق می دهند یا زنانی که به آسانی دل شوهران خود را می شکنند، مسئولیت پذیر نیستند.

 

وی با اشاره به قدرت زبان زنان اظهار داشت: گناه زن در استفاده بد از زبان چند برابر گناه مردان است و در روایات مهمترین عامل ورود زنان به جهنم زبانشان دانسته شده است نه حجابشان.

 

وی گفت: اغلب دختران بی بند و بار مادران دهان دریده ای دارند که در برابر شوهر خود زبانشان را نگه نداشته اند.

 

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط:
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند

فروزنده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است