کد خبر : 79434
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - 11:08
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ترامپ عقب‌نشینی کرد

ترامپ عقب‌نشینی کرد

رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، اعلام کرد که توافق تجاری موقت با چین را هم در نظر خواهد گرفت، هرچند آن را به یک توافق دائمی، ترجیح نمی‌دهد.


به گزارش سایت خبری مدآرا، رییس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، اعلام کرد که توافق تجاری موقت با چین را هم در نظر خواهد گرفت، هرچند آن را به یک توافق دائمی، ترجیح نمی‌دهد.

ترامپ به خبرنگارارن گفت که دوست دارد با دومین اقتصاد بزرگ جهان به توافقی کامل و جامع دست پیدا کند، هرچند او در را برای امضای یک توافق محدود با پکن، باز گذاشته است.

او در اجتماع انتخاباتی جمهوری‌خواهان در بالتیمور، به خبرنگارارن گفت: اگر می‌خواهیم توافق کنیم، بیایید آن را به سرانجام برسانیم. افراد بسیاری در مورد این توافق صحبت کردند. من شاهد این هستم که تحلیل‌گران بسیاری می‌گویند که یک توافق موقت داشته باشیم. به این معنا که ما از موارد مورد مذاکره، بخش‌هایی که آسان‌تر هستند، را مورد توافق قرار دهیم. اما از نظر من، ما یا توافق می‌کنیم یا توافق نمی‌کنیم. اما فکر می‌کنم این (توافق موقت یا محدود) چیزی است که ما در نظر خواهیم گرفت.

اظهارات ترامپ باعث ایجاد سردرگمی و امید در بازارها شد، اما سخنگوی کاخ سفید، جاد دیره، تاکید کرد که رییس‌جمهور یک توافق کامل را ترجیح می‌دهد و در نظر ندارد توافق موقت داشته باشد. این باعث شد بازارها سود اولیه خود را از دست بدهند.

اخبار مرتبط:
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد
علی دایی پیگر حال ترانه علیدوستی شد

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند
ابراهیم رئیسی و همسرش، در پاکستان دکتری افتخاری گرفتند

جمیله علم‌الهدی که همسرش را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، با حضور در این دانشگاه از ترجمه انگلیسی خود به‌نام «هنر زنانه زیستن» رونمایی کرد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: در حوادث سال ۱۴۰۱، یکی از بازیگران زن کشور من را تحریک می‌کرد / تصاویر

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من فقط تبلیغش می‌کردم. در آن زمان برای بنده اعلان پلیس اینترپل صادر شده بود و دستگیرم کردند. پس از دستگیری در ترکیه با کمک گردانندگان اصلی سایت شرط‌بندی و قمار آزاد شدم و برایم ویلایی خریداری کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است