به گزارش سایت خبری مدآرا، سایت الف نزدیک به احمدی توکلی در اقدامی عجیب ضمن انتقاد به مصاحبه شونده یعنی بهزار نبوی و برای رفع کدورت از سردار نقدی نوشت: روز ٣٠ شهریور ماه سایت الف گفت و گوی خود با آقای بهزاد نبوی را منتشر کرد که طی آن، این چهره سیاسی شناخته شده اصلاح طلب به موضوعات مختلفی اشاره داشت، از جمله لزوم اصلاح شیوه سیاست ورزی دو جناح سیاسی کشور با توجه به نگاه رهبر انقلاب درباره اصول گرایی اصلاح طلبانه و اصلاح طلبی اصول گرایانه، همچنین دفاع از راهبرد مقاومت در برابر فشار حداکثری آمریکا و همچنین راهکار افزایش اعتماد و همراهی مردم با این راهبرد جدید.

در بخش هایی از گفت و گو، این چهره سیاسی اصلاح طلب ادعای قدیمی و بارها تکرار شده کم بودن سهم نهادهای انتخابی حاکمیتی(دولت و مجلس) از قدرت و اختیارات را مطرح کرد. اما آنچه در این میان رخ داد صراحت مصاحبه شونده در نام بردن از یکی از سراداران سپاه یعنی سردار “محمدرضا نقدی” بود که به هنگام طرح بحث نفوذ در ارکان نظام و لزوم مراقبت در این امر پیش آمد.

به ادعای این فعال سیاسی اصلاح طلب، نهادهای امنیتی در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسراییلی را شناسایی و دستگیر کرده اند که یکی از آن ها نیز اعدام شده است. منبع این ادعا احتمالا اخبار تایید نشده ای است که از چند سال قبل برخی چهره های سیاسی داخلی و یکی از چهره های سیاسی اپوزیسیون در این زمینه گاه صریح و گاه با اشاره مطرح کرده بودند و در همان ایام نیز منتشر شده بود.

روش الف این بوده است که اگر مصاحبه شونده امر مذمومی را به فرد خاصی نسبت دهد که الف فرصت ارزیابی آن را ندارد، نام آن فرد را از مصاحبه حذف می کرده است. به همین دلیل اقدام به حذف نام سردار نقدی در متن گفت و گوی خود کرد اما بنا بر عرف رسانه ای که برای مصاحبه های طولانی معمولا مقدمه ای حاوی چکیده آن تهیه می شود، از مصاحبه کننده درخواست کرد مقدمه ای تهیه و به گفت و گو اضافه کند که متاسفانه وی بدون اطلاع و توجه به حذف این نام در متن گفت و گو نام سردار را در مقدمه درج می کند که بعد از اطلاع از اشتباه رخ داده نیز سایت الف اقدام به تصحیح آن می نماید.

سایت الف از جفایی که در اثر این اشتباه بر سردار نقدی، چهره شناخته شده قدیمی و خدوم سپاه، رفته است عذرخواهی می کند.