کد خبر : 83958
انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - 01:07
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۱۴ نکته‌ی جالب درباره محسن چاوشی

۱۴ نکته‌ی جالب درباره محسن چاوشی

بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار حوزه‌ی موسیقی گزارشی خواندنی درباره‌ی زندگی و زمانه‌ی محسن چاوشی نوشته است.


به گزارش سایت خبری مدآرا، این نوشته‌ها از صفحه‌ی توئیتر او نقل می‌شود که در هیچ سایت و روزنامه و مجله‌ای نیامده است:

۱-یازده سال پیش در چنین روزی یعنی ۲۳ مهر سال ۸۷ محسن چاوشی اولین آلبوم رسمی خود به نام “یه شاخه نیلوفر” را منتشر کرد. هر چند پیش تر با انتشار آلبوم “نفرین” و خواندن سنتوری همه گیر شده بود. ۱۱ سال یک سوال را هر روز جواب میدهد: چرا کنسرت نمیزاری؟!

 

۲- چاوشی در این یازده سال فراز و فرودهای زیادی را سپری کرده. آن زمان که در محله سلسبیل ابتدای دوران فعالیتش را گذراند و به مرور به استودیو نبش بیمارستان آتیه نقل مکان کرد. دوران درخشانش را همین جا تجربه کرد و بعد راهی تجریش و استودیو دفتر مسعود دهقان(طبقه بالای سیدمحمد امامی) شد.

 

۳- چاوشی خیلی زود از این استودیو هم رفت و طبقه پائین دفتر هادی حسینی در خ صحرا استودیوی مجهزش را تحویل گرفت.تهیه کننده ای که یک چاوشیست تمام عیار بود و آقازاده ای از ایل و تبار حسینی، وزیر ارشاد سابق. شهرزاد و دوره جدید پسا شهرزاد را اینجا تجربه کرد و ماه گذشته از اینجا هم کوچ کرد.

 

۴- بدترین دعوای چاوشی در همه این سالها به ترتیب با داریوش مهرجویی، ابراهیم حاتمی کیا، صداوسیما و سینا سرلک بود که هر سه رسانه ای و به شدت خبرساز شد. این اواخر هم که ماجراهای آلبوم ابراهیم و انتشار چند اثر بدون مجوز او پای نهادهای امنیتی را هم به استودیواش باز کرد.

 

۵- چاوشی آدمهای اندکی را در دوره های مختلف کنار خودش داشته و اعتماد کرده. در دوره ای محمدرضا آهاری، در دوره ای بهروز صفاریان و سینا حجازی و ایمان قیاسی، در دوره ای محمد امامی و مسعود دهقان و در دوره ای هم بهادر. ولی حسین صفا تنها کسی بوده که هرگز چاوشی او را کنار نگذاشته.

 

۶- زندگی شخصی چاوشی هم فراز و فرودهای زیادی داشته که قطعه “دیوار بی در” را در بدترین شرایط زندگی شخصی خود منتشر کرد که روایتگر آن روزهای سخت بود. هنوز هم رابطه اش با محسن یگانه خوب نیست و هنوز هم حاضر نیست درباره “نشکن دلمو” حرف بزند.

 

۷- ماجرای تراک دوبی بزرگترین دردسرها را برایش داشت. حملات تند مهدی یراحی و کشمکش های این دو حتی به فضای مواجهه حضوری و تلفنی و تنش های فراوان رسید. گروه های تندروی عرب تهدیدهای وحشتناکی را روانه اش کردند تا موزیک ویدئوی این اثر تا امروز در هارد سازمان اوج تحت الحفظ باقی بماند.

 

۸- کار به جایی رسید که ویدئو “دبی” پیش از انتشار در چند نهاد از جمله “امنیت ملی” بررسی شد و مهر “غیرقابل انتشار” به آن خورد. ویدئویی که دختر بی حجاب، صحنه های تصویری تلخ از خودفروشی برخی از دختران جوان در دبی را به تصویر کشیده است.

 

۹- همکاری چاوشی با سازمان ها و تیتراژخوانی های چاوشی همیشه با حملات متعصب ترین طرفدارانش رو به رو بوده. همکاری هایی که به جز آلبوم تنها منبع درآمد این خواننده است و البته که بسیاری از این همکاری ها به دلیل رفتارهای غیرحرفه ای طرف مقابل نیمه تمام مانده است.

 

۱۰- حضور چاوشی در سالن کنسرت مهدی یراحی تنها حضور او در اماکن عمومی و هنری ست. ظهر همان روز با سینا حجازی و ایمان بر سر موضوعی شرط بندی میکنند و چاوشی شرط را میبازد و قرار میشود سرزده به برج میلاد بیایند. خودم با دوربین موبایلم آن عکسها و ویدئوها را از حضور چاوشی در سالن گرفتم.

 

۱۱- و کنسرت…
چاوشی دو قرارداد کنسرت با “ر.ب” و “م.ج.پ” بسته.هنوز هم معتبرند ولی چاوشی یک جواب دارد:”بعد از کنسرت اول چی؟! روزمرگی و تکرار مثل بقیه؟”.
حتی قرار بودوقتی یانی به ایران بیاید چاوشی سوپرایز برنامه باشد ویک قطعه با آن ارکستر بخواند. دو ماه گوشی اش خاموش و رفت که رفت.

 

۱۲- چاوشی سال گذشته یک پیشنهاد محرمانه خارج از کشور داشت. یک فیت با “A” ستاره موسیقی جهان. ۲۰ میلیارد پیشنهاد شد ولی ظاهرا پشت پرده این موضوع از سوی فردی یهودی در حال هدایت بود و سوء استفاده سیاسی خطرناک. باز هم گوشی اش را خاموش کرد و ایمیل ها بی پاسخ ماند و باز هم رفت که رفت…

 

۱۳- آلبوم “قمارباز” فصل جدید آقای مرموز موسیقی پاپ ایران است. آلبومی که میگوید: “زندگی و هست و نیستم را روی آن قمار کرده ام”. شاید بخاطر همین روی اسم آن حساس شده. چه کسی کوتاه می اید؟

 

۱۴- یازده سال از عمر هنری چاوشی گذشته و او هنوز مرموزترین خواننده مولف ایرانی است.با ایدئولوژی و خط فکری ترسناک.حتی فیت اش با یاس بخاطر همین حمله تند به برخی جریانها هرگز به مرحله ضبط نرسید. خواننده ای که باید برای درکش سخنان برخی خوانندگان لس آنجلسی را درباره اش شنید و بعد لب باز کرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است