کد خبر : 87825
انتشار : ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - 09:43
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای آینده نیز بارش برف و باران در بسیاری از نقاط کشور ادامه دارد، گفت: آسمان تهران فردا ابری؛ در برخی ساعات با بارش برف پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش سایت خبری مدآرا، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه امروز سامانه بارشی در مرکز، جنوب غرب و به تدریج شرق کشور فعال است، اظهار داشت: این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در سطح کشور فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در استان‌های مازندران و گیلان بارش باران و در ارتفاعات این استان‌ها بارش برف را شاهدیم؛ همچنین در ارتفاعات استان‌های تهران،‌ البرز و قزوین بارش برف و در استان‌های سمنان، قم، اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد کهگیلویه و بویراحمد، فارس و مرکزی برف و باران و در خوزستان و بوشهر رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه در ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش برف و در بخش‌های پایین‌تر باران پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین دوشنبه برف و باران در استان‌های تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه بارش باران و برف در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم داشت، ضمن آنکه در سمنان،‌ خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان و فارس بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در استان گلستان پیش‌بینی می‌شود، همچنین در شرق سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق یزد و کرمان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: روز پنج‌شنبه بارش باران و در ارتفاعات برف در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان پیش‌بینی می‌شود، ضمن آنکه بارش برف در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی تأکید کرد: احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب، لغزندگی و مه آلود شدن و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی و وزش تند بادهای لحظه‌ای در مناطقی که ذکر شد وجود دارد.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا ابری در برخی ساعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز سه‌شنبه نیز آسمان تهران در ساعات اولیه ابری با بارش برف همراه خواهد بود و پس از آن کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۵ درجه و صفر درجه خواهد بود و روز سه‌شنبه کمینه دما در تهران به یک‌ درجه زیر صفر می‌رسد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمتری مرکز استان و همدان با کمینه دمای ۹ درجه زیر صفر، شهر کرد با کمینه دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود./فارس

اخبار مرتبط:
کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز
کاشت ۸۰ گونه گل فصل در باغ گل‌ها برای استقبال از نوروز

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با اشاره به آماده‌سازی این مجموعه برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: آماده‌سازی این مجموعه با اقداماتی از جمله ساخت المان‌های نوروزی و آب‌نما مقابل باغ ژاپنی و کاشت ۸۰ گونه گل فصل انجام شده است.

اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده
اصفهان ۱۷ روز هوای پاک داشت/ ثبت ۱۳۰ روز هوای آلوده

کلان‌شهر اصفهان در ۱۲ ماه امسال ۱۷ روز هوای پاک و ۱۳۰ روز هوای آلوده داشت.

ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مشخص شدن ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است