در حالیکه مدیران برج میلاد تلاش زیادی برای برگشتن جشنواره فیلم فجر به برج میلاد دارند و اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای جلب نظر موافقان کردند، بعد از گذشت سه روز با شکست مواجه شدند.
به گزارش سایت خبری مدآرا، از معدود افرادی که در این کمپین اعلام موافقت کرده اند اکثرشان حتی صلاحیت گرفتن کارت سینمای رسانه را ندارند و شاید علت درخواستشان برگشتن به روزهایی هست که همه امکان حضور در برج میلاد را داشتند و اهالی واقعی رسانه جایی برای نشستن پیدا نمی کردند.
رسانه های زرد و کانال های مجازی که نانشان در آشفتگی و شلوغی سینمای رسانه هاست و هر موقع که اراده کردند فیلمی را بکوبند و یا تحسین کنند.
در حالیکه ادعا می شود اکثر رسانه ها خواستار برگشت به برج میلاد هستند اما نام هیچکدام از خبرگزاری ها و رسانه های اصلی که بار اصلی اطلاع رسانی جشنواره را عهده دار هستند در این لیست دیده نمی شود.
از نکات جالب در این لیست حضور خبرنگار ساکن آمریکا، دو تهیه کننده، روابط عمومی یکی از پردیس های سینمایی، مسئول یک سایت موسیقی، چندین نفر از کانال های تلگرامی و افراد زیادی بدون عنوان وگمنام است.
امیدواریم مسئولان جشنواره فیلم فجر فریب این فضاسازی ها را نخورند و شرایطی فراهم کنند تا اهالی رسانه فیلم های جشنواره را در سالن صرفا سینما و با بهترین کیفیت و در آرامش و جدا از افرادی که صرفا به دنبال حاشیه هستند به تماشا بنشینند.