کد خبر : 145551
انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - 21:35
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

حکیمی پور به مدارا گفت: اعضای حقیقی در سازوکار جدید اصلاح طلبان حق رای ندارند/ انتقاداتی که به شعسا بود در تشکیلات جدید رفع شد

حکیمی پور به مدارا گفت: اعضای حقیقی در سازوکار جدید اصلاح طلبان حق رای ندارند/ انتقاداتی که به شعسا بود در تشکیلات جدید رفع شد

احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدارا با اشاره تشکیلات جدید اصلاح طلبان گفت: نقدها و انتقاداتی که به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بود در سازوکار جدید به آن توجه شده و تا حد امکان رفع شده است.

وی ادامه داد: قبلا اشخاص حقیقی عضو شورا بودند و حق رای داشتند. یعنی رای یک حزب و عضو حقیقی یکی بود اما در ساز و کار جدید علاه بر کم شدن تعداد اعضای حقیقی، این افراد باید عضو هیچ حزبی نباشند و حق رای هم ندارند.

حکیمی پور گفت: در سازوکار جدید که در نظر گرفته شده است احزاب فقط حق رای دارند و اعضای حقیقی کمک فکری می کنند. اشکالی ندارد برای پیش برد بهتر امور افرادی که شخصیت ملی و عضو هیچ حزبی نیستند مشورت بدهند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: نقد اصلی که به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان این بود که کار باید دست احزاب باشد که در سازوکار تشکیلات جدید اصلاح طلبان به خوبی این اتفاق افتاده است.

حکیمی پور گفت: امر اصلاحات تدریجی است و رسیدن به یک ساختار مطلوب هم باید در عمل اتفاق افتد و باید دید سازوکار تشکیلات جدید اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ چگونه عمل خواهد کرد.

وی گفت: حزب اراده ملت ایران نقد های خود را به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در سال ۹۴ بعد از انتخابات مجلس دهم به صورت مکتوب و رسمی اعلام کرد. متاسفانه تعداد اشخاص قبلا در شورای عالی زیاد بود که علاوه بر حق رای اکثر عضو حزبی بودند.

احمد حکیمی پور گفت: حزب اراده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای اختصاصی ندارد اما اگر اصلاح طلبان به یک نتیجه ای برسند که اجماع کنند ما هم کمک می کنیم. تمرکز حزب اراده ملت ایران بیشتر بر روی انتخابات شورای شهر و روستا است و کار خودمان را از هفته گذشته شروع کردیم.

*خبرنگار: طاهره شهابی

اخبار مرتبط:
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه

ایرنا نوشت: براساس گزارش‌هایی که اهالی روستا‌های اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد گفته‌اند که ساعتی پیش صدا‌هایی در این منطقه شنیده شده است.

دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد
رشیدی کوچی: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد

برخی اخبار حاکی از آن است که بالگرد حامل رئیسی، رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف (یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است