کد خبر : 44269
انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - 01:11
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مصدومیت پسر ۱۴ ساله از ناحیه تناسلی و ران با انفجار نارنجک دست ساز

مصدومیت پسر ۱۴ ساله از ناحیه تناسلی و ران با انفجار نارنجک دست ساز

انفجار یک نارنجک دست ساز، نوجوان ۱۴ ساله ای را در شیراز روانه بیمارستان کرد تا اولین حادثه چهارشنبه آخر سال در شیراز رقم بخورد.


به گزارش سایت خبری مدآرا: شامگاه سه شنبه ۲۱ اسفند بر اثر انفجار یک نارنجک دست ساز، نوجوان چهارده ساله ای در شیراز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس ضمن تایید این خبر اعلام کرد که انفجار این نارنجک دست ساز باعث مصدومیت یک پسر چهارده ساله از ناحیه تناسلی و ران هر دو پا شده است.

همتی خاطرنشان کرد که این حادثه حوالی ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شامگاه سه شنبه ۲۱ اسفند به اورژانس اعلام و بلافاصله ماموران امدادی به خیابان اتحاد، محل حادثه، اعزام شده و فرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، وقوع این حادثه در حالی است که مسئولان بارها نسبت به خطرات مواد محترقه دست ساز، به خانواده ها هشدار داده اند.
اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است