کد خبر : 45550
انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - 11:28
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عزل به سبک احمدی نژاد این بار توسط شریعتمداری

عزل به سبک احمدی نژاد این بار توسط شریعتمداری

آیدین مولا زاده مدیر کل امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری و بازرس ویژه مدیر عامل توسط مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری عزل شد.


به گزارش سایت خبری مدارا بر اساس اخبار رسیده به مدارا بررسی رزومه کاری مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری که در سایت رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به آن اشاره شده نشان می‌دهد بخش هایی از این یک دروغ بزرگ و مصداق نشر اکاذیب در این سایت رسمی متعلق به دولت می باشد و جای تاسف است که یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور به مدیرسابق رادیو سپرده شده است.

از طرفی بررسی سوابق تحصیلی و اجرایی مولازاده نشان می دهد که عزل ایشان می تواند صرفا یک جهت گیری سیاسی و از قبل طراحی شده باشد که در تایید این موضوع می توان به این نکته اشاره کرد که سید میعاد صالحی تا کنون کوچکترین دیدار و ملاقاتی با مولازاده نداشته و به نظر میرسد حتی چهره ایشان را نیز تا کنون یک بار ندیده است.

آیدین مولا زاده علاوه بر دکترا در رشته های علوم پزشکی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد حقوق قضایی، کارشناس امور بین‌الملل و نویسنده چندین کتاب و مقاله مهم و تسلط کامل به زبان انگلیسی را دارا می باشد که در هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه سوابق اجرایی و عملی متعددی از ایشان وجود دارد.

از جمله سوابق ایشان می توان به مدیرعاملی چندین شرکت مهم دولتی، عضویت در هیئت مدیره برخی از این شرکت ها، مشاور و دبیر کمیسیون و کمیته های تخصصی مجلس شورای اسلامی، دستیار ویژه وزیر علوم، معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور کشور، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

برکناری مولا زاده آن هم در حین ماموریت در استان سیل زده لرستان نشان می دهد مدیران احمدی نژاد همچنان در دولت تدبیر و امید با خیانت بعضی از وزیران بیشتر می شود.

لازم به ذکر است پیش از این برخی منابع خبری از تذکر جدی رئیس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی خبر داده بودند.

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است