کد خبر : 45750
انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - 02:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مقابله با آمریکا کمترین حق ایران است

مقابله با آمریکا کمترین حق ایران است

کمال الدین پیرموذن، نماینده ادوار مجلس، گفت: ایران در مقابل آمریکا ایستادگی و مقابله کرده و ارتش آمریکا را در فهرست تروریست‌ها قرار دهد و این سیاست، تغییرناپذیر است‌.


به گزارش سایت خبری مدآرا  کمال الدین پیرموذن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی با عنوان « مقابله با آمریکا کمترین حق ایران است» به بررسی اقدام ضد ایرانی کاخ سفید پرداخت و در بخشی از آن نوشت:

کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد.

این اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار، مورد محکومیت عموم ایرانیان وآزادگان جهان قرار گرفت.

سپاه پاسداران در پیروزی انقلاب اسلامی و در پاسداری از انقلاب و اهداف آن و منافع ملک و ملت، عاملی موثر و رکن رکین بوده و هست.

سپاه پاسداران در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، پی‌ریزی و تشکیل گردید و در آن دوران صرفاً نیروی شهری به حساب می‌آمد که با توجه به شرایط خاص در جامعه و پراکندگی قوای انتظامی، ماموریت حفظ نظم و امنیت عمومی را عهده دار شده بود. در آن روزها عده پیوستگان به سپاه اندک بود لیکن در حال حاضر تشکیلاتی منسجم و بزرگ و مقتدر از برادران سپاهی در زمین و هوا و دریا در کران تا کران میهن اسلامی حضوری فعال و پرثمر دارند و در نهایت امروز در مقابل اقدام خصمانه ترامپ، همه ملت رشید ایران عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان لحظه‌های آغازین تکوین و تکامل خویش حضور خواهران و برادران را توأم با حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی شاهد بوده است .

سپاه پاسداران مقتدرانه توانسته است نقش تعیین کننده وسرنوشت سازی را در دفع حمله های ایادی استکبار جهانی به جمهوری اسلامی ایران و جمع کردن طومار زندگی گروه های تروریستی آمریکا پرور، ایفا کند و بدان جهت خار چشم دشمنان ایران اسلامی است. تحریم سپاه پاسداران، تحریم یکایک هموطنان نازنین ایران زمین است .

سپاه پاسداران نورچشم ایرانیان بوده و امروز به برکت غضب دولت قلدر آمریکایی نزد مردم محبوب‌تر شده است .

برجستگی سپاه، در همراهی سلحشوری نظامی با خلوص معنوی برگرفته از حماسه حسینی و ولایت پذیری عباسی بوده و رمز موفقیت سرنوشت ساز آن نیز ناشی از همین ویژگی ها و خصایص ارزنده است .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این پشتوانه عظیم الهی و مکتبی، به اضافه نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلام، مکتب ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش حسینی ، امروز با تجهیز شدن به جنگ افزارهای پیشرفته به صورت مجموعه ای است چون «بنیان مرصوص» که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذناپذیر در برگرفته است و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد .

کارنامه سپاه از بدو تشکیل با وجود مشکلات فراوان در پیش افکار عمومی در کردستان، جنگ تحمیلی، مقابله با گروهک‌ها و تروریست ها، سازندگی ایران زمین و … بس درخشان بوده و دولت قلدر آمریکا نمی تواند جای شاکی و متشاکی را عوض کند.

سپاه با چنین بنیه معنوی و مادی، چشم‌اندازی بس روشن پیش رو دارد که عبارت از حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور و نیز تلاش و زمینه سازی برای حکومت بزرگ منجی بشریت می باشد و آمریکا هم به قول امام راحل هیچ غلطی نمیتواند بکند.

ملت مسلمان ایران، تصمیم خویش را برای داشتن کشوری مستقل و آزاد در بهمن ۵۷ به جهانیان اعلام کرده است و مصمم است تا با همه کشورهای جهان بر اساس منافع متقابل رابطه حسنه داشته باشد و در برابر دولت‌هایی همچون دولت قلدر آمریکا با خوی جهانخواری و برتری‌طلبی و قیم مآبی، که برخلاف حقوق و موازین بین‌المللی منافع ایران را نادیده می‌گیرد و غیر منطقی در اقدامی خصمانه سپاه پاسداران ایران زمین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده، ایستادگی و مقابله کرده و ارتش آمریکا را در فهرست تروریست‌ها قرار دهد و این سیاست، تغییرناپذیر است‌.

کمال الدین پیرموذن

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است