کد خبر : 46013
انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - 01:26
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

شریعتمداری امروز درباره انتصاب غیر تخصصی میعاد صالحی به کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ می دهد

شریعتمداری امروز درباره انتصاب غیر تخصصی میعاد صالحی به کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ می دهد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به کمیسیون اجتماعی مجلس می رود.


به گزارش سایت خبری مدآرا بنا بر شنیده های مدارا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به منظور توضیح در خصوص انتصاب سید میعاد صالحی به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور به کمیسیون اجتماعی مجلس پاسخ می دهد.

این نشست به درخواست شریعتمداری قرار بود امروز ساعت ۶ عصر در دفتر وزیر تشکیل شود که با مخالفت اعضاء کمیسیون اجتماعی مبنی بر حضور در دفتر مجلس مقرر شد این نشست ساعت ۴ عصر امروز در کمیسیون اجتماعی تشکیل شود.

اخبار رسیده به مدارا حاکی از آن است که اعضاء کمیسیون اجتماعی نسبت به انتصاب غیر تخصصی و سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی اعتراض دارند و خواستار توضیح شریعتمداری در خصوص این انتصاب غیر تخصصی هستند.
انتصاب صالحی با حواشی مختلفی همراه بود که محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با مدارا از تذکر رئیس جمهور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل این انتصاب غیر تخصصی خبر داده بود.

از سوی دیگر برخی خبرهای شنیده شده حکایت از این دارد که انتصابات خانوادگی و حضور پسر، داماد و داماد خواهر وزیر در وزارت رفاه و عدم حضور مدیران با تجربه در شستا و صندوق بازنشستگی سبب شده است برخی نمایندگان طرح استیضاح شریعتمداری را کلید زنند.

 

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است