کد خبر : 56371
انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - 07:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

وزیر سابق دادگستری: در سه ماه گذشته ۴۰ درصد از تجمعات اعتراضی مردم کاهش یافته است

وزیر سابق دادگستری: در سه ماه گذشته ۴۰ درصد از تجمعات اعتراضی مردم کاهش یافته است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نقش روحانیون را در جامعه بسیار برجسته توصیف کرد و گفت : روحانیون امروز باید امید را در جامعه تقویت کنند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه مازندران در شهر امیرکلا از توابع شهرستان بابل، گفت: اگر قرار است در جامعه نقدی صورت گیرد باید این نقد در راستای تقویت امیدآفرینی و مایوس کردن دشمن باشد.

وی تاکید کرد: علیرغم محدودیت و تحریم های ظالمانه آمریکا، کشور به دستاوردها و پیشرفت‌های خوبی دست یافته است که روحانیون می توانند آن را برای مردم تشریح کنند.

پورمحمدی گفت: دستاوردهای نظام فراگیر و متعلق به همه اقشار جامعه است و نباید با سلیقه های سیاسی این دستاوردها را کم رنگ کنیم.

وی افزود: میلیون‌ها ایرانی تلاش کردند تا امروز ایران به این جایگاه برجسته در منطقه و دنیا دست یابد و این پیشرفت ها متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه ملت و نظام است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اظهارداشت: در یک سال اخیر در سیل و زلزله های ویرانگر خدمات بسیار مطلوبی به سیل زدگان و زلزله‌زدگان ارائه شده است که تحسین جهانی را به همراه داشته است.

وی افزود: ما منکر مشکلات موجود در بخش گرانی و تورم و بیکاری نیستیم، اما مردم ما با هوشمندی کامل شرایط کشور و جهان را درک می‌کنند و همراه با نظام هستند.

پورمحمدی توضیح داد: بر اساس آمارهای اعلام شده در سه ماه گذشته ۴۰ درصد از تجمعات اعتراضی مردم کاهش یافته است و از طرف دیگر ۹۰ درصد از فراخوان ضد انقلاب برای اعتراض بدون پاسخ مانده است.

وی افزود: این آمارها نشان می‌دهد که امید در مردم ما ظرف چند ماه گذشته افزایش یافته است و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و عبور از مشکلات کشور دانست و تاکید کرد: آمریکا از توان نهفته جمهوری اسلامی که ناشی از هماهنگی کامل و همدلی همگانی است وحشت دارد./ ایرنا

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است