کد خبر : 60304
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - 09:16
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مگر عارف عملکردی هم دارد که کسی بخواهد از او انتقاد کند؟/ ناکارآمدی شورایعالی باعث شد تا خاتمی سراغ نهادبالادستی برود

مگر عارف عملکردی هم دارد که کسی بخواهد از او انتقاد کند؟/ ناکارآمدی شورایعالی باعث شد تا خاتمی سراغ نهادبالادستی برود

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به برداشت های نادرست از مصاحبه اش با ارگان مطبوعاتی این حزب، گفت: اینکه می گویم اشکالات اصلاحات باید برطرف شود به معنای خروج از اصلاحات نیست؛ این را کسانی به «خروج» تعبیر کردند که آن معایب را دارند و نمی‌خواهند اصلاح شود توصیه می‌کنم اگر فردی شبهه ای دارد دوباره مصاحبه را بخواند.


به گزارش سایت خبری مدآرا، «غلامحسین کرباسچی»  در واکنش به حواشی ایجاد شده پس از مصاحبه با ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران، گفت: دو سایت با مواضع مشخص با دستاویز قرار دادن سخنانم درباره رئیس دولت اصلاحات آن را به “خروج کارگزاران از جبهه اصلاحات” تعبیر کردند. من چنین چیزی را مطرح نکردم و این موضوع را از همان رسانه‌ها پیگیری کنید.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از سخنانش به عملکرد رئیس فراکسیون امید مجلس و رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: محمد رضا عارف در شورای عالی اصلاح طلبان و مجلس در این مدت چه‌کار کرده است؟ همه اعتراض های اصلاح طلبان به دلیل عملکرد او است. وی عملکردی ندارد که کسی بخواهد از او انتقاد کند. اتفاقا ناکارآمدی شورای عالی باعث شده است که رئیس دولت اصلاحات به سراغ نهاد بالا دستی برود.

کرباسچی درباره بخشی از سخانش مبنی بر اینکه “رئیس دولت اصلاحات هیچ وقت رهبر جریان اصلاحات نبوده است”، یادآور شد: در مصاحبه گفتم خاتمی رهبر تشکیلاتی اصلاحات نبوده است ولی بارها وی را «رهبر نمادین اصلاحات» که تاثیرگذار هم است، قلمداد کردم. در بازنگری جدید (بازسازی جبهه اصلاحات) اگر وی بخواهد و اراده کند می‌تواند مدیریت تشکیلاتی را در دست بگیرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: نظر حزب چیزی جز بحثی که کردم نیست.  اینکه به شکل مبهم دائما حرف از اصلاحات بزنیم به چه معناست؟ هر شخص یا حزبی نمی‌تواند خود را اصلاح طلب یا رهبر اصلاحات معرفی کند. ابتدا باید تعریف روشنی از اصلاحات ارائه کرد و هر گروهی که این تعریف را قبول دارد را اصلاح طلب دانست و بعد مشخص شود که روش و عملکرد اصلاحات در جامعه چیست. آیا از طریق انتخابات است یا راه‌های دیگری دارد.

وی بیان کرد: احزاب یا اشخاص باید تعریف، روش کار و ارزیابی را قبول داشته باشند. بعد هم بررسی کنند کسانی که ادعای اصلاح طلبی دارند یا به اسم اصلاح طلبی، به پست و سمت منصوب شدند عملکردشان مورد ارزیابی قرار گیرد./ ایرنا

اخبار مرتبط:
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان
کاهش ۶۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 4 درصدی ترددها در سطح محورهای مواصلاتی استان از زمان شروع طرح نوروزی گفت: تصادفات منجر به فوت به میزان 67 درصد در این ایام کاهش یافته است.

سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟
سبحانی‌نیا، فعال اصولگرا: باید مشخص شود آن طلبه‌ای که در درمانگاه قم عکس گرفته مجوز داشته یا خیر؟

یک فعال سیاسی گفت: روحانیت همواره در تبیین مسائل اجتماعی و فرهنگی پیشگام‌ بوده است.

مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند
مساجد اصفهان به مسافران نوروزی خدمات می دهند

رییس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: ۴۵ مسجد شهر اصفهان، به مسافران خدمات رفاهی، مذهبی و فرهنگی ارایه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است