کد خبر : 61179
انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - 10:40
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سرمربی پرسپولیس: قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی پرسپولیس: قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خوبی می دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و در سه سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است اما در فوتبال نمی توان قول قهرمانی داد.


به گزارش سایت خبری مدآرا، «گابریل کالدرون» در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم اظهار داشت: تمام مسابقات لیگ برتر برای پرسپولیس دشوار و از اهمیت زیادی برخوردار است. هر مسابقه مثل بازی جام جهانی است، ممکن است نتیجه ای غیر قابل پیش بینی رخ بدهد.
وی افزود: من از بازیکنان ایرانی پرسپولیس رضایت کامل دارم. آنها در تمرینات توانایی‌های فنی خودشان را به خوبی نشان داده‌اند و هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت می‌کنند.
کالدرون خاطرنشان کرد: ۲ بازیکن خارجی از روز اول مد نظر من بودند، یکی از آنها به پرسپولیس آمده است و نفر دوم به زودی راهی ایران خواهد شد تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.
وی خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای رقیب خود قائل هستیم، آماده اولین مسابقه خود در افتتاحیه لیگ برتر هستیم و می‌خواهیم به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آوریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من ذهنیت بازیکنان پرسپولیس را می پسندم آنها با علاقه و جدیت خاصی کار می کنند و به دنبال این هستند که توانایی‌های فنی ‌شان را به نمایش بگذارند.
کالدرون ادامه داد: به خوبی می دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و در سه سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده است اما در فوتبال نمی توان قول قهرمانی داد.
وی افزود: من برای موفقیت به پرسپولیس آمده ام. به توانایی های فنی خودم و بازیکنان تیمم ایمان دارم. بازیکنانی که در قهرمانی‌های گذشته پرسپولیس نقش داشته اند کنار تیم هستند و می‌خواهند موفقیت های بیشتری را کسب کنند.
سرمربی پرسپولیس گفت: تیم های دیگر بازیکنان خوب خارجی جذب کرده‌اند و این در حالی است که پرسپولیس یک بازیکن به خدمت گرفته است اما من نگران این موضوع نیستم چرا که با بازیکنان توانمند ایرانی این کمبود را جبران می‌کنیم.
وی تاکید کرد: من در جریان شرایط کامیابی نیا و بشار رسن بودم. کمال کامیابی نیا به طور مداوم مصدومیتش تکرار می‌شد و با این شرایط نمی‌توانست بازی کند. او باید جراحی می شد.
کالدرون اعلام کرد: من شخصیت فروتنی دارم و به دنبال این نیستم که بهانه جویی کنم و بعدها برای ناکامی‌هایم بهانه جویی کنم. با همین شرایط و بازیکنانی که دارم جلو می روم و تلاش خواهم کرد با پرسپولیس به قهرمانی برسم.
پرسپولیس درباره شایعاتی که مبنی بر عدم حضور پارس جنوبی جم در دیدار افتتاحیه لیگ برتر شنیده می شود، اظهار داشت: من دوست دارم فکر کنم این موضوع فقط یک شایعه است. فدراسیون فوتبال یک فدراسیون مهم است و باید مشکلات و موانع را برطرف کند. اگر پارس جنوبی جم در میدان حاضر نشود در عملکرد آنها تاثیر منفی می‌گذارد.
وی افزود: پرسپولیس باید برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کند و اگر بودجه در اختیار داشتیم یک بازیکن بزرگ خارجی را به خدمت می گرفتم.
کالدرون در پایان درباره مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس گفت: من با مراسم جشن پیراهن مخالفتی نداشتم. چیزی که باعث شد به این درخواست پاسخ منفی بدهم زمان برگزاری آن بود. اینکه شب اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر چنین مراسمی برگزار شود، حرفه ای نبود.
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر نشد. پیش از این نیز مسئولان باشگاه پارس جنوبی در نشست هماهنگی بازی شرکت نکرده بودند.

اخبار مرتبط:
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است