کد خبر : 79386
انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - 07:13
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

اسماعیل بخشی، امیرسالار داودی، محمود بهشتی؛ اعتماد از دست رفته جز با عمل به شعارها ترمیم نخواهد شد

اسماعیل بخشی، امیرسالار داودی، محمود بهشتی؛ اعتماد از دست رفته جز با عمل به شعارها ترمیم نخواهد شد

سه نفر از زندانیان مقیم اندرزگاه شماره‌ی هفت زندان اوین، محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل بخشی و امیر سالار داوودی در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رییسی، رییس قوه‌ی قضاییه ضمن استقبال از تاکید او بر حذف نگاه امنیتی و قضایی به فعالیت صنفی و انتقادات کارگریان، خواستار تداوم آن شدند.

به گزارش سایت خبری مدآرا، متن کامل این نامه در پی می‌آید:

سلام

نامه‌ی سه نفر از زندانیان سیاسی مقیم اندرزگاه شماره‌ی هفت زندان اوین، آقایان محمود بهشتی لنگرودی، اسماعیل بخشی و امیر سالار داوودی خطاب به ریس محترم قوه‌ی‌ قضاییه

به نام خدا

ریاست محترم قوه‌ی قضاییه، جناب آقای رییسی

با سلام؛ احتراما موضع اخیر جنابعالی مبنی بر حذف نگاه امنیتی و قضایی درباره‌ی اعتراضات صنفی و تجمعات کارگری و تاکید بر تفاوت بین مفسدین اقتصادی با اقشار زحمتکش و مطالبه‌گر؛ چنانچه از حد شعار فراتر رود و به سیاست اصلی مسوولان قضایی تبدیل شود، می‌تواند نوید دهنده‌ی آغاز تحولی مثبت در این قوه قلمداد شود.

و بدیهی است که اگر رویکرد عالی‌ترین مقام قضایی کشور به دیگر گروه‌های اجتماعی از جمله معلمان، وکلا، اصحاب رسانه، فعالان محیط زیست، زنان، دانشگاهیان و پژوهشگران و به طور کلی همه‌ی کنشگران عرصه‌های اجتماعی تعمیم و تسری یابد و اینگونه این اندیشه و نگاه در عملکرد و رویکرد سایر دستگاه‌ها نیز نهادینه شود؛ می‌توان دوره‌ی ریاست شما بر این دستگاه را در مسیر عدالت و انصاف تصور کرد.

لذا اینجانبان ضمن استقبال از موضع اخیر شما تقاضا داریم که تا عمل به این ادعا نسبت به اصلاح رویه‌ی غلط گذشته و بهبود شرایط موجود و در جهت رفع بی‌اعتمادی، اقداماتی شایسته انجام دهید. چرا که اعتماد از دست رفته جز با عمل به وعده‌ها و شعارها ترمیم نخواهد شد.

مسوولیت انتشار و عمومی کردن این نامه بر عهده‌ی هرسه امضا کننده است.

آقایان اسماعیل بخشی، محمود بهشتی لنگرودی و امیر سالار داوودی این نامه خطاب به رییس محترم قوه‌ی قضاییه را در تاریخ ۲۰ شهریور ۹۸ امضا کردند و استدعا دارند تا در رسانه‌ی مربوطه منتشر شود.

با سپاس

 

منبع: انصاف نیوز

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است