کد خبر : 105365
انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - 17:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

اظهارات عجیب معاون حوزه‌های علمیه خواهران: در ماجرای ویروس کرونا ایران مدیون قم است

اظهارات عجیب معاون حوزه‌های علمیه خواهران: در ماجرای ویروس کرونا ایران مدیون قم است

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ معصومه ظهیری روز شنبه در یک گفت و گو بیان کرد: اینکه چرا قم قرنطینه نشد قطعاً توسط مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفته که یکی از دلایل آن مواصلاتی بودن استان قم بوده است.

وی مطالبه گر بودن استان قم از مسئولین کشوری را مهم برشمرد و گفت: دولت باید در ابتدای زمان اعلام شیوع امکانات بیشتری به قم می‌داد ما الآن نهاد مسئول زیادی در استان داریم چرا نیروی‌های جهادی ما بدون ماسک و کاور و کفش باید شب‌ها  در خیابان ضدعفونی و گندزدایی معابر را انجام دهند.

ظهیری گفت که امروز بخاطر ضعف امکانات، افراد داوطلب با امکانات شخصی برای ضدعفونی شبانه معابر اقدام می کنند و مسئولین ما باید در این زمینه بیشتر وارد عمل شوند نیروهای جهادی ما با عِرق مسلمانی به میدان آمده‌اند. امروز باید نهادها و ارگان‌های مسئول ما جهادی وارد عمل شوند، شیفت تولید ما باید حتی به سه شیفت افزایش پیدا کند  برای تسهیل در این امر کارگر استخدام شود تا برای افراد بیکار اشتغال‌زایی شود اقتصاد قابل جبران است. هیچ پولی در مقابل جان مردم ارزشمند نیست این دوره خواهد گذشت و کسب‌وکارها رونق خواهد گرفت بیاید دست‌به‌دست هم دهیم و برای سلامت مردم بیشتر تلاش کنیم.

وی مدیریت سلامت جسمی افراد را یک بعد مهم این بحران دانست و گفت: قطعاً در این بحران ما با دو مسئله روبرو هستیم یک بخش تلاش مدیریت سلامت جسمی مردم است یک سری افراد متولی امور سلامت جسمانی و بهداشت عمومی هستند که در خط مقدم ما نیز حضور دارند. امروز این جهاد و دفاع سلامت برای پرستار و پزشک نیست، هرکسی باید به وظیفه خود عمل کند و متولیان امور سلامت جسمانی و بهداشت عمومی و محیط باید به‌وسیله آموزش شیوع شناسی را نیز انجام دهند. ما نمی‌خواهیم پساکرونا مردم افسرده باشند و  استرس، وسواس و ترس داشته باشند به‌هرحال کرونا تمام می‌شود اما ما باید سعی کنیم عوارض آن کم باشد. ما باید در زمان قرنطینه به کودکان نیز توجه کنیم تا در اتمام این بحران دچار افسردگی نشوند، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اصحاب هنر و رسانه، صداوسیما و آموزش‌وپرورش باید در این زمینه دست‌به‌دست هم دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: امروز نظام روانشناسی ما باید با پیام و ضبط برنامه برای آرامش جامعه و سلامت روحی و روانی تلاش کند زیرا در فضای مجازی بیشتر به ترس از کرونا پرداخته‌شده شعار امروز ما باید این باشد« من مواظبم، من آرامم و من تلاش می‌کنم».

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است