کد خبر : 105955
انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - 23:50
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ویروس انگلیسی در اطراف حرم چه می‌کند؟!

ویروس انگلیسی در اطراف حرم چه می‌کند؟!

به گزارش سایت خبری مدآرا؛  محسن حدادی در یادداشتی نوشت: ۱۴ قرن قبل را به خاطر بیاورید؛ در چکاچک جنگی سخت و چند قدمی خیمه کفر، چند شمشیر مانده تا شکست جریان جهل، ناگهان قرآن‌ها را ورق ورق بر سر نیزه کردند و شمشیر بر گلوی قرآن ناطق گذاشتند تا «مالک» برگردد و ریشه آن درخت کثیف بازهم بماند و میوه دهد؛ میوه نفاق و جهل و خرافه و خریت!

حکایت تلخ قم در روز و شب گذشته است… عده‌ای مقدس‌نمای خشک مغز بی ریشه، باطن قبله را گم کرده‌اند و به هوای خشت و گل قبله، قرآن بر سر نیزه می‌کنند و عربده می‌کشند «لا حکم الا لله» …نماز هم می‌خوانند و ریش هم می‌گذارند و مظلومانه هم می‌ایستند و زنان و بچه‌هایشان را هم با خود می‌آورند تا بیشتر در دوربین‌ها دیده شوند…ابوموسی و عمروعاص را هم یادتان هست که؟ روی منبر می‌رفتند، لباس پیامبر(ص) بر تن داشتند، قرآن را از بر بودند و چنان برای خلق الله قرائت می‌کردند و اشک می ریختند که کسی باور نمی‌کرد روی «ولی خدا» شمشمیر بکشند!

آن روزها البته مالک بود و امیرالمومنین(ع) را در نهروان یاری کرد و کمی از آن طایفه نادان خشک مغز را – که به زن باردار هم رحم نمی‌کردند اما تا صبح نافله می‌خواندند-، تارومار کرد اما امروز گویا خوارج موبایل به دست در چند قدمی باطن قبله، قبله جدید می‌سازند و خیمه خریت برپا می‌کنند و تابلوی حریت بر سرش می‌زنند و کسی کارشان ندارد!

با این ویروس کشنده‌ای که دق می‌دهد مسلمانان را چه باید کرد؟! واقعیت این است که حرم کریمه اهل بیت(س) در محاصره خوارج خشک‌مغز ویروسی است و دستان ما بسته است برای یک نهروان… ویروس کشور ما، همین جماعت اندک پرسروصدا هستند.

می‌دانیم که این لکه‌های کوچک کثیف دامن کشورمان را آلوده نخواهد کرد؛ ویروس انگلیسی شیرازی‌زاده، در خیل میلیونی عاشقان تبار حاج قاسم، عددی نیست که قصد خودنمایی داشته باشد؛ طبل توخالی است که بوی الرحمن اش بلند شده بعد از پایان داعش!

فقط کاش «مروی»‌ها تکثیر شوند و حضرت رضا(ع) ضامن دین‌داری ما.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است