کد خبر : 108040
انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - 21:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

زالی: به طبیعت رفتن به استقبال مرگ رفتن است

زالی: به طبیعت رفتن به استقبال مرگ رفتن است

به گزارش سایت خبری مدآرا؛  دکتر «علیرضا زالی» در آستانه ۱۳ فروردین، روز طبیعت به همشهریان صراحتا هشدار داد که فردا(روز طبیعیت) رفتن به طبیعت و تفرجگاهها در واقع به منزله به استقبال مرگ رفتن است.

وی تاکید کرد: فردا در صورت رفتن به طبیعت و تفرجگاهها، نه تنها تفنن و نشاط نخواهیم داشت بلکه با پای خود به کام مرگ خواهیم رفت.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فردا(۱۳ فروردین) روز نصیحت و موعظه نیست و نقش بسیار مهمی در کاهش یا گسترش شیوع بیماری دارد. بنابراین هیچ گونه تسامحی در این قضیه پذیرفتنی نیست و با افراد از سوی مراجع انتظامی برخورد می شود.

زالی با اشاره به نقش کلیدی مردم در این زمینه بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تاکید کرد و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش بیماری و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل بمانند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران هشدار دارد که همشهریان درصورت خروج از منزل به بهانه حضور در طبیعت و تفرجگاهها تمام زحمات و محدودیت هایی را که در این مدت برای پیشگیری و مقابله با بیماری تحمل کردند ممکن است با یک اشتباه و غفلت نقش برآب کرده و تسلیم این ویروس شوند. بنابراین جدی تر باید با این موضوع برخورد شود .

زالی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار کمک نهادهای اجتماعی و حمایتی از افرادی شد که از سراجبار و ناچاری به زباله گردی می پردازند و گفت: این قشر گروه کم برخوردار و فقیری هستند که از حداقل های معیشتی محروم هستند و در این شرایط متاسفانه روزهای سخت و آسیب های فراوانی را تجربه می کنند و نیازمند حمایت های معیشتی هستند که امیدواریم نهادهای اجتماعی و حمایتی در این خصوص همکاری کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در شرایط فعلی با توجه به این که زباله های موجود غیربهداشتی تراز حالت عادی هستند خاطرنشان کرد این زباله گردی می تواند به انتشار بیماری کمک کند بنابراین باید از جابه جایی این زباله ها در سطح شهر تا حد امکان جلوگیری شود.

اخبار مرتبط:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی خطاب به کریمی‌قدوسی: سلاح هسته‌ای را کجا می‌خواهید آزمایش کنید؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات یک نماینده گفت: به عنوان عضو کمیسیون تخصصی عرض می ‌کنیم که ما هیچگونه سلاح هسته ای نه ساخته‌ایم و نه داریم؛ من تعجب می کنم از این نماینده که واقعا می خواهد کجا آزمایش کند؟ چون اطلاعات درستی ندارند حرف های غیردقیق مطرح می کنند.

وزارتخارجه: احضار سفیر سوئیس به سپاه کذب است / نیویورک‌تایمز و دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین: احضار شد
وزارتخارجه: احضار سفیر سوئیس به سپاه کذب است / نیویورک‌تایمز و دبیرکل حمایت از انتفاضه فلسطین: احضار شد

گفتنی است یک روز بعد، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی تأیید کرد که سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا همزمان با عملیات حمله به خاک اسرائیل احضار شده،‌ اما نه به وزارت خارجه ایران،‌ بلکه «به یک پایگاه سپاه».

روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست
روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی‌طالب زندگی کنند / نان مَردم قطع شود، دیگری خبری از دین هم نیست

فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است. این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند. مسئولانِ محترم باید همه همت خود را بگذارند برای ارتقای معیشت مردم. سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند. این دولت و آن دولت هم ندارد. پدر که کوچک شد نمی‌تواند برای بزرگی و بزرگواری اهل خانه و خانواده‌اش کاری بکند چه رسد برای خانه بزرگتر که اسمش کشور است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است