کد خبر : 108383
انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - 11:42
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قالیباف رئیس مجلس یازدهم می شود

قالیباف رئیس مجلس یازدهم می شود

مجتبی رحماندوست نماینده اصولگرای مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری مدآرا با اشاره به ترکیب مجلس یازدهم گفت: تغییر در ترکیب مجلس چیز جدیدی نیست و این پدیده ای رایجی بوده که در مجلس و دولت هر ۸ سال اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: این تغییر نقطه مثبتی است و مردم در طول این ۸ سال عملکرد یکی از این گرایشات سیاسی که در دولت یا مجلس حاکم بوده را ارزیابی می کنند و راضی نمی شوند و معمولا از این گرایش به گرایشی دیگر پناه می برند.

رحماندوست گفت: چون مردم از دست اقدامات این دولت به خصوص در این ۴ سال اخیر و سخن درمانی دولت به تنگ آمده بودند چاره ای نداشتند جز این که به در دیگری پناه ببرند و در این لیست هم متعدد افرادی وجود دارند که شاید مردم حتی یک بار هم اسم آنها را نشنیده باشند اما این اعتماد به گونه ای فرار از گرایش موجود است نه احراز تمامی لیست ۳۰ نفر افراد جدید که رای آوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اسامی مطرح شده برای ریاست مجلس یازدهم گفت: انشقاق اصولگرایان در مجلس یازدهم خیلی چیز عجیبی نیست. تعداد افرادی که در مجلس یازدهم ظرفیت رئیس مجلسی را دارند زیاد است که اگر این افراد در مقطعی تنها در چهره شاخص مجلس بودند کاملا برای جایگاه رئیس مجلسی مهیا بودند اما این دوره تعداد این افراد زیاد شده است و احتمالا به رقابت جدی بین این افراد منجر شود.

وی ادامه داد: مقدار زیادی از تجربیات تاریخی ۱۲ شهردار بودن آقای قالیباف نشان داد که مردم به کارهایی که ایشان در این مدت انجام داده است توجه کرده اند و آرای معنی دار مردم تهران به نفر اول در انتخابات رئیس مجلسی نیز خود را نشان میدهد و نماینده های مجلس آتی بر اساس نگاه عموم مردم به قالیباف عمل می کنند.

وی با بیان اینکه در بین افرادی که برای ریاست مجلس مطرح هستند رای هیچ کدام نزدیک به قالیباف نیست، گفت: پدیده ای که در انتخابات مجلس یازدهم افتاد چنین الگویی نیز برای انتخابات ریاست مجلس یازدهم هم انجام خواهد شد و قالیباف رئیس مجلس می شود.

اخبار مرتبط:
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ تصادف زنجیره‌ای در استان اصفهان ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است