کد خبر : 109777
انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - 12:19
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ ژوزف مورتا یکی از وکلای این پرونده فوت لیندا تریپ را اعلام کرد و از جزئیات مرگ وی اطلاعات بیشتری نداد ولی با این حال شایان ذکر است که این خانم در سال ۲۰۰۱ تحت درمان برای مقابله با سرطان سینه بوده است.

لیندا تریپ که مادر دو فرزند و مطلقه بود در سن ۴۸ سالگی زمانی که در شهر کلمبیا در ایالت مریلند زندگی می‌کرد به یکی از چهره‌های بحث‌برانگیز در پرونده استیضاح بیل کلینتون در سال ۱۹۹۸ تبدیل شد. برای برخی از افراد او یک قهرمان بود که قصد داشت قوانین حقوقی را اجرا کند ولی برای برخی دیگر او شخصی بود که می‌خواست از اعتماد یک زن جوان ۲۲ ساله نفع ببرد.

مونیکا لوینسکی در سن ۲۲ سالگی در یک دوره کارآموزی در کاخ سفید در تابستان ۱۹۹۵ شرکت کرد. روابط او با رئیس جمهوری آمریکا در اکتبر همان سال آغاز و موجب استخدام وی در کابینه کلینتون شد. وی زمانی با لیندا تریپ دوست شد که در حال انتقال به پنتاگون در آوریل ۱۹۹۶ بود.

تریپ کارمند سابق وزارت دفاع آمریکا به طور مخفیانه گفت‌وگوهای تلفنی با این کارآموز سابق کاخ سفید را ضبط کرده بود که رسوایی جنسی که به استیضاح کلینتون منجر شد را فاش کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است