کد خبر : 111901
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ - 13:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

بخشش زن محکوم به قصاص از پای چوبه دار

بخشش زن محکوم به قصاص از پای چوبه دار

به گزارش سایت خبری مدآرا؛روابط عمومی دادگستری گلستان، احمد جعفری اظهار داشت: با درخواست اولیای دم، حکم قصاص این زن صادر شده بود که پس از تایید رای، این پرونده برای سازش به شعبه ویژه صلحی زندان گرگان فرستاده شد.

وی بیان کرد: پس از پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و شعبه سوم اجرای احکام دادسرای گرگان، اولیای دم صبح امروز و لحظاتی قبل از قصاص از اجرای حکم منصرف شده و قاتل را بخشیدند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: پارسال ۱۷ محکوم به قصاص در گلستان با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف ، دوباره به زندگی بازگشتند.

رییس شورای حل اختلاف گلستان تاکید کرد که اعضای شورا در پرونده‌ افراد شروری که یقین دارند آزادی او سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند.

اخبار مرتبط:
حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک تهران
حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک تهران

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد: موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود.

هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم
آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم

«ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که آیا ادعای روزنامه کویتی الجریده را تایید می‌کند که با نقل قول از یک منبع مطلع ایرانی مدعی شده بود، ایران نامه‌ای از آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پس از رسیدن به تفاهم‌های امنیتی دریافت کرده است، گفت: نظری درباره روش‌های ارتباط برقرار کردنمان با ایران نمی‌دهم، جز این که با ایران مذاکرات مستقیمی درباره برجام(توافق هسته‌ای) نداریم، نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است