کد خبر : 113184
انتشار : ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - 14:06
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ایران مال در حال «شوآف»/ کارگران بی حال و بیکـــار

ایران مال در حال «شوآف»/ کارگران بی حال و بیکـــار

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ در حالیکه مجموعه ایران مال با آن هزینه‌های سنگین دایر شد و حرف و حدیث‌های زیادی در اطراف آن بود اما در ایام شیوع کرونا در اقدامی جالب توجه و عجیب دست به برپایی درمانگاهی مجهز برای بیماران کرونایی زد و مدیران این مجموعه با رسانه‌ای کردن این اقدام و تبلیغ‌های پر تعداد در صدا و سیما، توجهات را به‌سوی خود جلب کردند.
این در حالی است که کارکنان پرتعداد این مجموعه در حال حاضر بلاتکلیف هستند، حقوق فروردین آنها در چنین شرایط سختی که در آن قرار داریم پرداخت نشده و وضعیتشان برای ادامه کار هم مشخص نیست و پاسخ روشنی به پیگیری‌های آنها هم داده نمی‌شود.
یکی از کارکنان این مجموعه در گفتگو با خبرنگار سایت خبری مدآرا گفت: از ۲۵ اسفند به ما گفتند که سرکار نرویم و در این مدت فقط حقوق اسفند ماه را پرداخت کرده اند.
وی گفت: ما نیروی شرکت پارس آناهید که از زیر مجموعه های ایران مال است، هستیم و حقوق ما بر اساس حقوق تعیین شده از سوی وزارت کار تعیین می شود و حقوق بالایی هم نیست اما با این حال مدیران شرکت از پرداخت آن خودداری می کنند اما حقوق و مزایای کارکنان بخش اداری را پرداخت می کنند.
این کارمند مجموعه ایران مال ادامه داد: زمانی که به شرکت مراجعه می کنیم مدیران شرکت عنوان می کنند که اگر ناراحت هستید می توانید جای دیگر کار کنید. متاسفانه هفته گذشته نیز درگیری بین کارکنان حراست برای دریافت حقوق و عیدی مقابل مجموعه صورت گرفت. ما نگران وضعیت بیمه خود هستیم و و مشخص نیست که شرکت حق بیمه ما را پرداخت می کند یا خیر.!
وی اضافه کرد: بهتر نبود مدیران این مجموعه اول به فکر کارکنان خود باشند تا برپایی درمانگاه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا؟ پرداخت حقوق کارگر اجرش کمتر از رسیدگی به بیماران کرونایی است؟
به گزارش مدآرا؛ این فروشگاه بزرگ که سال گذشته افتتاح شده است؛ طبق اطلاعیه گردانندگان آن، با هدف قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، همراه و همگام با سیاست‌های اعلامی کشور از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ تعطیل شد.
همچنین روز دوم فروردین ماه افشین حبیب‌زاده با اعلام تبدیل ایران مال به بیمارستان صحرایی گفت: به همراه آقایان علیخانی و فراهانی بازدیدی از سالن‌ نمایشگاه‌های ایران‌مال که توسط مدیریت این مجموعه به منظور پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا تجهیز شده است بازدید کردیم.
گفتنی است تحریریه سایت مدآرا آماده انتشار “پاسخ گردانندگان این مجموعه در خصوص معوقات کارگران و کارمندان اش طی دو ماه گذشته است.

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است