کد خبر : 117959
انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - 16:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

واکنش رئیس جمهور به قتل «رومینا اشرفی»

واکنش رئیس جمهور به قتل «رومینا اشرفی»

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از اصلاح قیمت‌ها در بازار بورس و برنامه آزادسازی سهام عدالت، سامان‌دهی خودرو و مهار کرونا در بسیاری از نقاط کشور، گزارش دادند.

اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان‌های گیلان و مازندران

در این جلسه هیات وزیران با هدف ایجاد زمینه بهره‌وری حداکثری از منابع آب و خاک کشور و استفاده از ظرفیت بالقوه بوجود آمده منابع آبی در استان خوزستان جهت تأمین بخش عمده نیاز کشور به محصول برنج، با اصلاح مصوبه مربوط به ممنوعیت کشت برنج خارج از استان‌های گیلان و مازندران و الحاق یک تبصره به آن موافقت کرد.

به موجب تبصره مذکور، در صورت وجود شرایط منابع آب سطحی مناسب در هر سال در استان خوزستان، با پیشنهاد سازمان آب و برق خوزستان و تصویب کارگروه سازگاری با کم آبی استان، مناطق با منابع آب سطحی مناسب، از اجرای این تصویب نامه فقط برای همان سال معاف هستند.

در ادامه این جلسه، هیات وزیران آیین نامه اجرایی بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور را با هدف اجرای برنامه اشتغال گسترده و مولد از طریق کمک‌های فنی و اعتباری تصویب کرد.

براساس این آیین نامه، سازمان برنامه و بودجه کشور می‌تواند بخشی از اعتبارات این آیین‌نامه اجرایی را جهت اجرای برنامه‌های تحریک تقاضای داخلی برای کالاهای مصرفی بادوام، واسطه‌ای و سرمایه‌ای تولید داخل با اولویت تحریک تقاضا بر روی زنجیره ارزش تولید حسب پیشنهاد دستگاه اجرایی، براساس دستورالعمل مشترکی که توسط سازمان، دستگاه‌های اجرایی و بانک مرکزی تهیه می‌گردد، صرف نماید.

سازمان برنامه و بودجه هم مجاز است به منظور تسهیل تامین وثایق لازم برای اجرای برنامه‌های موضوع این آیین‌نامه اجرایی، بخشی از اعتبارات این آیین‌نامه اجرایی را برای افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت سرمایه‌گذاری، صندوق بیمه کشاورزی و صندوق‌های حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و عشایری مشارکت‌کننده در برنامه‌های مذکور صرف کند.

در این زمینه بخوانید:

جزئیات قتل و ارتباط «رومینا اشرفی» با «بهمن خاوری»

پلیس: پدر «رومینا اشرفی» علت قتل را فرار دختر از منزل عنوان کرد

سکوت صداوسیما در قتل «رومینا اشرفی»

واکنش کیانوش عیاری کارگردان فیلم «خانه پدری» به قتل رومینا اشرفی

فیلم | توضیحات پلیس از جزئیات قتل رومینا اشرفی

پدر رومینا اشرفی کیست؟

واکنش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس به قتل رومینا اشرفی/ قاضی می تواند به پدر رومینا اشرفی ۳۰ سال زندان بدهد

اخبار مرتبط:
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است