کد خبر : 117979
انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۰۸ - 00:49
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

گزینه های نهایی «فراکسیون انقلاب اسلامی» برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس چه کسانی هستند؟+اسامی

گزینه های نهایی «فراکسیون انقلاب اسلامی» برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس چه کسانی هستند؟+اسامی

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ ابراهیم رضایی نماینده منتخب مجلس یازدهم گفت: جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در صحن علنی مجلس برگزار شد و از کل ۲۴۰ رای، قالیباف با ۱۶۶ رای بیشترین آرا را کسب کرد.

وی افزود: همچنین حمید رضا حاجی بابایی با ۵۷ رای در رتبه دوم آرا قرار گرفت و سید مصطفی میرسلیم ۵ رای و حسن نوروزی ۲ رای را کسب کرد.

نماینده دشتستان ادامه داد: همچنین امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۹۴ رای و علی نیکزاد با ۹۳ رای به عنوان نامزد نهایی نواب رییسی مجلس انتخاب شدند.

رضایی با بیان اینکه انتخاب ناظران و دبیران هیأت رئیسه در دستور کار فراکسیون قرار دارد،  تصریح کرد: بدین ترتیب محمدباقر قالیباف به عنوان نامزد قطعی فراکسیون انقلاب برای معرفی به صحن علنی مجلس جهت تصدی کرسی ریاست مجلس انتخاب شد.

به گفته نماینده مردم دشتستان در مجلس، نامزدهای ریاست مجلس به ترتیب اسامی، هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه در نشست امروز برنامه های خود را تشریح کردند.

وی ادامه داد: سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۹۴، علی نیکزاد ۹۳، عبدالرضا مصری ۷۷، محمد مهدی زاهدی ۵۶، الیاس نادران ۵۳، علیرضا منادی ۴۳ و محمدرضا میرتاج‌الدینی ۲۱ رأی برای نامزدی به‌منظور نیابت رئیس مجلس حائز شدند.

این نماینده اصولگرا گفت: محمدحسین فرهنگی، محسن پیرهادی و علیرضا سلیمی سه نامزد نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای کارپردازی در انتخابات فردای هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب شدند و غلامرضا نوری، احسان ارکانی و جبار کوچکی‌نژاد آرای کمتری کسب کردند.

وی تصریح کرد: همچنین احمد امیرآبادی فراهانی،‌ سیدناصر موسوی لارگانی، حسینعلی حاجی دلیگانی، محسن دهنوی، روح الله متفکر آزاد و علی کریمی فیروزجایی به‌عنوان گزینه‌های نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای دبیری هیئت‌رئیسه مجلس انتخاب شدند.

رضایی گفت: مجلس فردا پنج شنبه جلسه علنی دارد و تکلیف هیات رییسه مجلس در این جلسه مشخص می‌شود.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است