کد خبر : 118384
انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - 17:07
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ماجرای مرگ آسیه پناهی چه بود؟/برکناری ۳ مسئول در کرمانشاه

ماجرای مرگ آسیه پناهی چه بود؟/برکناری ۳ مسئول در کرمانشاه

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ براساس گزارش تیم بازرسی استانداری کرمانشاه از حادثه مرگ زن حاشیه‌نشین در مورخه ۳۰ اردیبهشت ماه که پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» توسط ماموران اجرائیات شهرداری، جان خود را از دست می‌دهد، علی‌رغم اعمال اقدامات قانونی، بی‌تدبیری در نحوه برخورد عوامل شهرداری کاملا مشهود است.

براساس این گزارش، استاندار کرمانشاه خواستار برخورد جدی و قاطع با عاملان این حادثه شده و در همین راستا امروز به دستور وی سه مدیر شهرداری کرمانشاه برکنار شدند.

سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: سه نفر از مدیران شهرداری به دنبال مرگ آسیه پناهی پس از تخریب آلونک غیرمجازش در حاشیه شهر، برکنار شدند.

وی ادامه داد: رئیس اداره اجرائیات و قائم مقام وی، همچنین مسؤول امور حقوقی شهرداری منطقه سه برکنار شدند و شهردار منطقه سه نیز تعلیق شد.

ماجرای مرگ آسیه پناهی چه بود؟

ویلاسازی در ارتفاعات تهران در حالی ادامه دارد که یک زن کپرنشین در کرمانشاه پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد!

ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند.

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در واکنش به این حادثه و با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می‌کردند گفته بود: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند. شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط:
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند

فروزنده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است