کد خبر : 118685
انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - 13:15
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

تالارهای پذیرایی چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟

تالارهای پذیرایی چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ هوشیار فقیی اظهار کرد که در حال حاضر از بین واحدهای صنفی تالارها، گرمابه و سونا اجازه فعالیت ندارند.

البته به گفته وی اتاق اصناف ایران پیشنهاد بازگشایی این واحدها را نیز به ستاد ملی کرونا ارائه کرده و احتمال بازگشایی آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد. این موضوع در جلسه هفته جاری یا هفته بعد ستاد ملی کرونا بررسی خواهد شد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه آیا بازگشایی تالارها منجر به افزایش تعداد مبتلایان نمی‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مراسم‌ها متوقف نشده و فقط به خانه منتقل شده است، اما درصورت بازگشایی تالارها می‌توان با کنترل و شفافیت بیشتری این مراسم را برگزار کرد.

به گزارش ایسنا،  در پی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند، فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر از ۲۳ فروردین در سایر استان‌ها و از روز ۳۰ فروردین هم در تهران آغاز شد و پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت ماه با محدودیت زمانی تا ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت شدند. البته محدودیت ساعت کار پاساژها هم از ۱۰ خرداد برداشته شد.

در این میان از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود، گرمابه، سونا و ماساژ، روزبازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا مشاغل پرخطری اعلام شدند که امکان بازگشایی واحدهای خود را نداشتند، اما از ۱۷ اردیبهشت ماه فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و بعد از عید فطر هم فعالیت رستوران‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ممنوعیت عرضه قلیان مجاز شد و گروه‌های دیگر هم به تدریج فعالیت خود را آغاز کردند،  اما طبق اعلام ستاد ملی کرونا فعالیت واحدهای سونا، ماساژ، تالارهای پذیرایی و کلیه ورزش‌های پربرخورد همانند کُشتی و کاراته تا اطلاع بعدی ممنوع است.

اخبار مرتبط:
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت
فرزندی پور: واژگونی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی داشت

رئیس اورژانس کاشان گفت: واژگونی خودروی سمند در اتوبان قم-کاشان یک فوتی برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان: اضافه بار ناوگان باربری زیرساخت‌ها را از بین می‌برد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پروژه‌های بهسازی و اصلاح محورهای برون شهری گفت: حجم بالای ترافیک و اضافه بار ناوگان باربری به مرور زمان زیرساخت‌هایی مثل آسفالت را از بین می‌برد.

مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست
مشکل اصلی کمبود برنج کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست

رئیس اتحادیه صنف خوار و بار و آجیل‌فروشی اصفهان گفت: مشکل اصلی کمبود برنج در استان‌ها، نبود کالا نیست؛ بلکه کندی در جذب و انتقال محموله‌ها به استان‌هاست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است