کد خبر : 119760
انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - 14:07
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مشاهده راه عبور کولبران، جاذبه توریستی شد/ عکس

مشاهده راه عبور کولبران، جاذبه توریستی شد/ عکس

به گزارش گروه تحلیل خبر سایت خبری مدآرا؛ «دیر زمانیست که کردها از مرگ ‎کولبران به سوگ می‌نشینند اما دیگر تعجب نمی‌کنند.» این جمله ای بود که عبدالکریم حسین زاده، عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در واکنش به مرگ دلخراش فرهاد خسروی در توییترش نوشت.

نوجوان ۱۴ ساله ای که پس از انتشار تصویر جسد یخ زده اش موجی از اعتراض درباره وضعیت این افراد در شبکه های مجازی به راه و افتاد و به دنبال آن، برخی از مسئولان در واکنش به وضع کولبران نوحه سرایی خود را از سر گرفتند و پس از مدتی به بایگانی ذهنشان سپردند.

در همین زمینه بخوانید:
همسایه برادران خسروی: فرهاد و آزاد کولبری هم نمی‌کردند، در خانه از سرما و گرسنگی جان می‌دادند

اما با وجود گذشت بیش از پنج ماه از مرگ فرهاد‌، نه تنها تغییری در وضعیت این افراد بوجود نیامد بلکه به نظر می رسد تماشای وضعیت اسفناک این هموطنان ما به جاذبه ترویستی برخی طبیعت گردان کشورمان تبدیل شده است.

تا جاییکه یکی از صفحات تورگردی در تازه ترین آگهی خود با عنوان «تور ۳ روز و ۲ شب به صرف صبحانه و…» وعده مشاهده راه عبور کولبران را به مخاطبان خود داده است.

مدیر این صفحه تورگردی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت مدآرا درباره جزییات برگزاری این تور در خردادماه گفت: این آگهی مربوط به تور VIP ماست که به قیمت ششصد هزارتومان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بند جنجالی این آگهی هم افزود: به دلیل اعتراض مردم ما این بند را حذف کردیم اما هدف ما از مشاهده راه عبور کولبران، نشان دادن وضعیت مشقت بار این عزیزان بود نه چیز دیگر!!

 

 

 

اخبار مرتبط:
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت
نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی اصفهانی‌ها در سالی که گذشت

نگاهی به شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای اصفهانی در پایان سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که گروه‌هایی مانند «هتل و رستوران» با تغییر بیشتری مواجه شده و نرخ تورم سالانه معادل ۴۶.۳ درصد بوده است.

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: اگر ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود، قطعاً در حوزه صنعت نیز مانند قدرت موشکی، حرف برای گفتن خواهیم داشت و مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند
رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳/ ۶۰ درصد داوطلبان بانوان هستند

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است