کد خبر : 120725
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - 15:50
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

سکه از مرز ۸میلیون تومان هم گذشت

سکه از مرز ۸میلیون تومان هم گذشت

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ محمد کشتی‌آرای  درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا طی دو روز گذشته ثابت مانده ولی از صبح شنبه با افزایش شدید قیمت ارز در بازار شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بوده ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار قیمت سکه از ۸ میلیون تومان فراتر رفته و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است، افزود: قیمت ها براساس اونس جهانی و قیمت ارز در بازار داخلی نوسان داشته و هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تأکید کرد که معاملات سکه طبق قبل انجام میشود و داد و ستدها روال عادی را طی می کند به همین دلیل حباب سکه نسبت به هفته قبل کاهش یافته و به کمتر از ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و این نشان میدهد که تقاضای اضافی برای سکه در بازار نداریم.

وی گفت:‌ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۰۰ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۰۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۴ دلار معامله می‌شود.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت سکه از ۸میلیون تومان عبور کرد

اخبار مرتبط:
پلیس طبق قانون حق ندارد زنان را به زور سوار وَن کند
پلیس طبق قانون حق ندارد زنان را به زور سوار وَن کند

یک حقوقدان تاکید کرد: بنا بر اصول آیین دادرسی کیفری و مجازات تعریف شده در ماده‌ ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، نمی‌توان بانوانی که روسری به سر ندارند را جلب یا به قهر و غلبه سوار بر خودروهای پلیس کرد.

بطحایی، وزیرسابق آموزش و پرورش: معدل علمی دانش‌آموزان به حدود هشت و نُه رسیده‌ / مردم به آرامش نیاز دارند/ برخی دوست دارند مدام با مردم کُشتی بگیرند
بطحایی، وزیرسابق آموزش و پرورش: معدل علمی دانش‌آموزان به حدود هشت و نُه رسیده‌ / مردم به آرامش نیاز دارند/ برخی دوست دارند مدام با مردم کُشتی بگیرند

بطحایی گفت: مردم به آرامش نیاز دارند، مثلا این‌که یک روز می‌آییم، می‌گوییم قرار است یک روز سهمیه بنزین تغییر کند، را چرا زودتر اعلام می‌کنیم؟ هرچند که اصلا باید پرسید چرا این تصمیم خام و ناپخته را گرفته‌ایم؟ یا مثلا یک روز بورس بالا می‌رود، یک روز دلار تغییر می‌کند. ما هر روز داریم با این اقدامات استرس‌هایی را به جامعه وارد می‌کنیم که آرامش را از مردم می‌گیرد. انگار بعضی از ما دوست داریم مدام با مردم کشتی بگیریم. باید بگذاریم مردم زندگیشان را بکنند. بگذاریم کاسب برای کسبش برنامه‌ریزی داشته باشد و تا این اندازه به پروپای یک استاد دانشگاه نپیچیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است