کد خبر : 121002
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - 11:49
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

یک نجومی بگیر در سودای معاون وزیر شدن

یک نجومی بگیر در سودای معاون وزیر شدن

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ هدایت پیش از این یکی از مدیران نجومی بگیر در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا بود که  معاون امور شرکت های هلدینگ آتیه صبا و مدیرعاملی یکی از شرکت های زیر تابع را برعهده داشت که بر اساس صورت های مالی حسابرسی شده سال ۹۷ شرکت دچار زیان شده و انتقادات زیادی به عملکرد او در دوران مدیریت وارد است.

گویا قرار است این مدیر اهل اردبیل که در سابقه خود شهرداری سرعین را دارا می باشد با توصیه یکی از نمایندگان مجلس به عنوان  معاون وزیر راه و شهرسازی منصوب شود.

حال باید دید دولت زیر بار انتصابات این گونه خواهد رفت؟

شهرستان پردیس که در فاصله ۱۷ کیلومتری شهر تهران و با ارتفاع ۱۸۰۰ متر از سطح دریا واقع شده، از نظر اقلیمی و نزدیکی نسبت به تهران یکی از نقاط مناسب برای اسکان جمعیت محسوب می‌شود.

این شهر اما اکنون در وضعیتی قرار دارد که خود به یک معضل بزرگ برای مسئولین و مشکلی بزرگتر برای مردم تبدیل شده است. نمی‌توان از کمبودهای اولیه مسکن مهر چشم پوشی نمود؛ مشکلاتی که عمدتاً ناشی از عدم پیش‌بینی زیرساخت‌های شهری (شبکه‌های آب، برق، فاضلاب و…) متناسب با جمعیت فعلی در قیاس با جمعیت اولیه شهر جدید پردیس و معلول مدیریت و برنامه‌ریزی اشتباه در گذشته بوده است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است