کد خبر : 121022
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - 13:51
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قیمت سکه و ارز بازهم افزایش یافت/ حسن روحانی: موقتی است

قیمت سکه و ارز بازهم افزایش یافت/ حسن روحانی: موقتی است

به گزارش گروه تحلیل خبر سایت مدآرا؛ در حالیکه افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود تا جاییکه قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و یورو ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شده است.

حسن روحانی، رییس جمهوری در چهل و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در همین رابطه و با تاکید بر اینکه نوسانات اخیر در بازار ارز و شوک ایجاد شده دلیل و ریشه بنیادی اقتصادی ندارد، افزود: برخی تحرکات و عملیات روانی در عرصه بین المللی علیه ایران و همچنین ایجاد یک نگرانی غیر واقعی  در بین مردم  از عوامل اصلی  آشفتگی و نوسانات اخیر در بازار ارز است.

 

گفتنی است امروز در بازار هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان است.

همچنین از سوی دیگر، هر گرم طلای ۱۸عیار رشد ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومانی را تجربه کرد. هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار ۸۴۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان بود.

اخبار مرتبط:
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است
ابراهیم فیاض: نتیجه تیترهای منفی و تلخ اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه است

جامعه‌شناس و تحلیلگر اصولگرا مدعی شد: وقتی مطالب آرامش بخش در کنار موضوعات انتقادی مطرح نشود و فقط مردم با یکسری تیترهای منفی و تلخ مواجه می شوند که نتیجه اش اشاعه افسردگی و اضطراب در جامعه خواهد بود.

نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است
نماینده مجلس: موشک‌های ما برای صلح است

آصفری گفت: غربی ها علاقمند نیستند بدون چراغ سبز آمریکا اقدامی انجام دهند. این پاسخ ایران می تواند صلح آمیز باشد. همواره گفتیم «موشک های ما برای صلح است»، امروز طرف مقابل متوجه قدرت موشک های ما شد و شلیک این موشک ها تأثیر مثبتی را در سیاست خارجی ما می تواند به دنبال داشته باشد.

ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه
ابراز رضایت روزنامه اصولگرا از حمایت خاتمی و روحانی از سپاه

روزنامه نزدیک به جریان قالیباف نوشت: هرچند که واکنش خاتمی نسبت به هم‌قطارانش با تأخیر مطرح شد؛ اما همین واکنش‌ها را می‌توان به‌عنوان مثالی در وحدت ملی ایران در مواجهه با برهه‌های سرنوشت‌ساز تعبیر کرد.  

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است