کد خبر : 121568
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - 09:24
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۲ سال حبس تعلیقی در انتظار کامفیروزی

۲ سال حبس تعلیقی در انتظار کامفیروزی

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ محمدعلی کامفیروزی که سابقه ۲ دوره نمایندگی مدیران مسوول در شورای مرکزی نشریات دانشگاهی وزارت علوم را دارد، در سال ۱۳۹۵، از سخنرانان دیدار رمضانی رهبری با دانشجویان بود و در آنجا ضمن انتقاد از نقض حقوق شهروندی و آزادی‌های سیاسی- اجتماعی در ایران و پرونده‌سازی و برخوردهای ناشایست با منتقدین، گفته بود که با برخی نظرات رهبری اختلاف‌نظر دارد.
احسان کریمیان، دبیر این انجمن در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت: «ما در مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر سال ۱۳۹۷ از دو نفر از فعالان دانشجویی دعوت کردیم تا نظرات و دیدگاه‌های خود را با دانشجویان در میان بگذارند. این برنامه با هماهنگی کامل با مراجع قانونی و با مجوز قانونی و در کمال آرامش و در یک فضای عقلانی برگزار شد و در انتها هم دانشجویان سوالات و نظرات‌شان را در یک فضای آرام و منطقی بیان کردند و برنامه بدون هیچ‌گونه مشکل و حاشیه‌ای برگزار شد تا اینکه گویا هفت، هشت ماه پس از برگزاری این مراسم، بدون اینکه حتی کوچک‌ترین تذکری هم از طرف نهادهای رسمی و قانونی به ما داده شده باشد، یکی از سخنرانان برنامه از سوی شعبه ۱۰ دادیاری دادگاه انقلاب اسلامی شیراز احضار شد. البته ما همان موقع مساله را با مسوولان دانشگاه در میان گذاشتیم اما متاسفانه هیچ‌گونه اقدامی انجام ندادند.»
احسان کریمیان که در آن زمان نایب دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز بوده است، گفت: «محکومیت آقای کامفیروزی به اتهام توهین به رهبری، اتفاق بسیار عجیب و غیرقابل باوری است. آقای کامفیروزی در سخنرانی‌اش کلا دو، سه بار به رهبری اشاره کرد که در آن دو، سه بار هم با کمال احترام و ادب درباره ایشان صحبت می‌کرد. مضمون صحبت هم اصلا توهین‌آمیز نبود.»

اخبار مرتبط:
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد
خبرگزاری نزدیک به سپاه: گلر استقلال مقابل تراکتور نباید بازی کند / حسینی رای کمیته انضباطی را مسخره کرد

خبرگزاری فارس نوشت: سیدحسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دیدار با تراکتور تبریز محروم می‌شود، زیرا علیه رای کمیته انضباطی موضع گیری کرده و آن را به سخره گرفته است.

کیهان: ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل ایران بلند شده بودند
کیهان: ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل ایران بلند شده بودند

روزنامه حسین شریعتمداری هم این ادعا که ریز پرنده‌های اسرائیلی از داخل خاک ایران به سمت پایگاه هوایی ارتش در اصفهان بلند شده است را تایید کرد.

تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است