کد خبر : 121722
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - 12:34
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آیا «حسن عباسی» توبه می کند؟

آیا «حسن عباسی» توبه می کند؟

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ دفاع رهبری از آقای آملی لاریجانی باعث ‌ایجاددوگانگی در میان فعالان جریان اصولگرا (به‌ویژه) در توییتر شد. از طرف دیگر خود آملی لاریجانی نیز بعد از مدتها از لاک سکوت خارج شد و‌ جان تازه‌ای گرفت. او در نامه‌ای حس و حال نویسنده به خوبی از لابلای سطرهایش هویداست از سوء استفاده از حرفهایش سخن گفته و بار دیگر بر حقوق طبری تاکید میکند. در این میان تکلیف کسانی چون حسن عباسی روشن نیست. آیا توبه خواهند کرد؟

در جریان مدعی انقلابیگری کسانی به دنبال محاکمه آملی لاریجانی بودند که با سخنرانی رهبری به ناچار تغییر موضع دادند. برخی کاربران مدعی انقلابی‌گری این سخنان را اتمام‌حجت با کسانی دانستند که در جبهه انقلاب با محوریت زمینه‌چینی محاکمه آملی لاریجانی در حال فعالیت بودند. برخی از کاربران دیگر حتی خواستار عذرخواهی برخی از نیروهای خودی به خاطر بیان نظراتی درباره لزوم محاکمه و نقایص موجود در عملکرد آملی لاریجانی شدند.

همچنین استفاده از کلماتی نظیر «بزرگ»، «پاک دست» و «انقلابی» نیز که از سوی رهبری درمورد آملی‌لاریجانی به کار رفت آنها را به بن‌بست رساند. چراکه پیشتر امثال حسن عباسی نظر این‌جریان را صراحتا گفته بودند. حسن عباسی حتی گفته بود «نظام» باید خجالت زده شود با این رییس قوه. او می‌گفت «در پرونده طبری آملی لاریجانی باید در جایگاه متهم بشیند» و «نظام باید خجالت زده باشه از اینکه زیرگوش رییس قوه قضاییه یک زالویی بوده که فساد را به جامعه پمپاژ میکند.»

در این شرایط آملی لاریجانی بعد از دفاعیه رهبری دست به نامه شد و گفت که «این‌جانب قبلاً گفته‌ام و یک‌بار دیگر به محضر جنابعالی عرض می‌کنم که هیچ‌گاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرار داده‌اند که هیچ دلالتی برخلاف آنچه گفته‌ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.»

حالا روشن نیست آیا امثال حسن عباسی توبه کرده و از آملی لاریجانی عذرخواهی میکنند؟ یا  همچنان برنظرخود پافشاری کرده و نظر رهبری را رد میکنند؟ حالت سوم این است که مخالف نظر رهبری باشند اما در ظاهر سکوت کنند.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است