کد خبر : 122157
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - 20:39
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

فروش اسلحه در سایت دیوار

فروش اسلحه در سایت دیوار

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی به عرصه‌ای خطرناک برای وقوع جرم بدل شده‌اند. مقوله‌ای که انواع جرائم در آن فضا در حال گسترش است و هر روز نوعی جدید از آن به وقوع می‌پیوندد و حتی در روزهای اخیر نیز شاهد هستیم این قبیل تخلفات از عرصه مجازی به فضای واقعی شهر وارد شده‌اند و به واسطه اعتمادسازی در این عرصه، شهروندان را در فضای واقعی فریب می‌دهند. مقوله‌ای که سبب شده فعالیت پلیس‌های تخصصی در این عرصه افزایش پیدا کند.

سرهنگ صادق ضرونی، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، در این خصوص گفت: در روزهای اخیر سارقی دستگیر شده که طعمه‌های خود را از طریق سایت دیوار به دام می‌انداخته است.

او افزود: فرد مجرم پس از تنظیم قرار ملاقات با فروشندگان و بازدید خودرو از غفلت صاحب خودرو استفاده و اقدام به سرقت می‌کرده است. این سارق در یکی از موارد پس از امتحان خودرو پژو پارس با مطرح کردن بهانه‌هایی، مالک خودرو را پیاده کرده و اقدام به سرقت خودرو می‌کند و سپس شماره شاسی و پلاک خودرو را تغییر داده تا از آن در اعمال مجرمانه استفاده کنند.

این مقام انتظامی شهر تهران در رابطه با نحوه دستگیری این فرد اذعان کرد: این فرد ۳ شاکی دارد و پس از اخذ دستور قضایی و تعقیب و گریز و تیراندازی توسط مامورین متوقف و بازداشت شد.

سرهنگ ضرونی همچنین در خصوص سرقت اموال عمومی سطح شهر اظهار کرد: فردی تحت عنوان و لباس شهرداری، خود را پیمانکار شهرداری معرفی و اقدام به باز کردن و سرقت گاردریل‌های حاشیه خیابان‌ها و بزرگراه‌ها می‌کرد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در خصوص پرونده دیگری گفت: در روزهای اخیر یک تبعه افغانی دستگیر شده که از یکی از سارقین معروف منطقه و همدستان او اموال سرقتی را خریداری می‌کرده و برای اینکه تلفن‌های همراه و سایر اموال شناسایی و ردیابی نشوند آن‌ها را به افغانستان برده و در آنجا به فروش می‌رسانده است.

او افزود: سارق این پرونده برای اینکه شناسایی نشود در هر سرقت از یک کلاه متفاوت استفاده می‌کرد و موتورسیکلت خود را با وجود اینکه ظاهری ساده داشت اما از نظر موتوری به شدت تقویت کرد و با تعبیه کمربندهایی روی موتور، در هنگام موبایل قاپی، عمل شرورانه خود را به راحتی انجام می‌داد تا از روی موتور سیکلت پرتاب نشود.

سرهنگ ضرونی از دستگیری یک فروشنده اسلحه دیگر خبر داد و گفت: این فرد از طریق سایت دیوار اقدام به فروش اسلحه می‌کرد که از او یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه سلاح شکاری و ۲۶ گلوله جنگی کشف شده است. فرد متخلف این اسلحه را ۳۰ میلیون تومان در سایت دیوار به فروش می‌رسانده است.

او در پایان افزود: ۸ عدد شبهه سلاح و اسلحه‌های تقلبی نیز کشف شده که همگی این‌ها در سایت دیوار و سایر فضاهای مجازی به فروش می‌رسیده است.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است