کد خبر : 122976
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - 14:22
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

مربی استقلال: پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری دروغ می‌گویند؟ / بی‌وجدانی تا کجا/ خودم را قرنطینه کردم

مربی استقلال: پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری دروغ می‌گویند؟ / بی‌وجدانی تا کجا/ خودم را قرنطینه کردم

به گزارش سایت خبری مدآرا؛  ابتلای تعدادی از اعضای تیم استقلال به ویروس کرونا موجی از نگرانی را بین اهالی فوتبال و البته خانواده های آنها بوجود آورد. در این بین مواضع باشگاه پارس جنوبی جم که در صورت بازی روبروی تیم کرونایی استقلال ممکن بود باعث به خطر افتادن آنها هم بشود نیز باعث دلخوری اعضای تیم استقلال شد.

صالح مصطفوی مربی تیم استقلال گفت که به دلیل شرایط بوجود آمده در تیم استقلال مجبور شده دور از خانواده اش زندگی کند مبادا ناقل ویروس کرونا باشد. او درباره شرایط تیم و وضعیت برگزاری مسابقات در این روزها نیز حرف زد.

* چه اتفاقی برای تیم تان رخ داد؟
– چه بگویم؟ آن وضعیت پرواز تیم مان به اهواز بود که بعید نیست در همان پرواز اتفاقاتی برای ما رخ داده باشد یا در برگشتش.

* چه فکری برای روزهای آینده کرده اید؟
– ما باید فکر کنیم یا مسئولانی که در این مدت تصمیم گرفتند لیگ باید برگزار شود!

* هر دو! آیا بعد از ۱۴ روز قرنطینه می توانید باز هم با همان آمادگی به میدان برگردید؟
– این سئوال را هم باید آنهایی پاسخ بدهند که با هر زور و ضربی بود خواستار برگزاری لیگ شدند.

* شنیدید دیروز و پس از انتشار آمار کرونایی های استقلال برخی مسئولان پارس جنوبی این موضوع را دورغ پردازی دانسته بودند؟
– کسانی که این اتهام را به استقلال می زنند در واقع اتهام را به پزشکانی می زنند که در دوران کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند. کسانی که در سراسر کشور بیشترین تجربه را در این زمینه دارند اما آنهایی که ادعا می کنند دانشی برتر از این عزیزان دارند لابد پشتوانه هایی دارند که می توانند به این افراد اتهام اشتباه بزنند.

* الان خود شما که با بازیکنان تیم در ارتباط بودید نگران نیستید که کرونا گرفته باشید؟
– من از لحظه ای که متوجه این موضوع شدن خودم را قرنطینه کردم چون مادرم پیوند کلیه ای است و فرزندم آسم دارد. باید تا ۱۴ روز آنها را نبینم تا انشاالله مشکلی از این بابت نداشته باشم. اما اگر مشکلی برای من یا خانواده ام ایجاد شود کدامیک از این مسئولان جوابگو خواهند بود؟ من حرفهای حمیداوی را شنیدم.

* مالک شهر خودرو؟
– بله! او می گفت وقتی شهر مشهد در وضعیت بدتر از قرمز اعلام شده ما بازیکنان مان را کجا تمرین بدهیم؟ متأسفانه ما فقط دنبال کپی پیست کردن در فوتبال هستیم و نمی بینیم که در بوندس لیگا چه زیرساختهایی وجود دارد. در آلمان دورترین شهرها با اتوبوس سه ساعت از هم فاصله دارند و هر باشگاهی بازیکنانش را با اتوبوس اختصاصی جابجا می کند و هر تیمی هتلینگ خودش را دارد و تیم مهمان را در هتل خودش جای می دهد. در واقع کل تیم های بوندس لیگایی در آلمان در قرنطینه بودند تا لیگ شان تمام شود. از طرفی بازیکنان ۱۰ ساعت در روز در اختیار باشگاه هستند و در خارج از آن می دانند اگر مراعات وضعیت را نکنند جریمه های سنگین در انتظارشان است ولی ما کدامیک از این زیرساختها یا قوانین سفت و سخت را داریم؟ ما فقط به زور می خواهیم لیگ را برگزار کنیم تا احتمالا منافع عده ای از بین نرود.

* در سفر به جم قرار بود راهی روستا شوید؟
– ما هتل پارس جم را بوک (رزرو) کرده بودیم ولی پارس جمی ها با زرنگی این هتل را گرفتند و ما مجبور شده بودیم از عسلویه راهی روستایی شویم که البته کلا سفر کنسل شد. وقتی اینقدر در امکانات ابتدایی ضعیف هستیم چه اصراری است که لیگ حرفه ای داشته باشیم؟ روزگاری دغدغه ها پیچیدن مچ بازیکنان در چمن خراب بود ولی الان پای جان بازیکنان، مربیان و خانواده های زیادی وسط است .

* می دانستید بوشهر هم در جمع استانهای قرمز است؟
– روزی که لیگ تعطیل شد روزانه ۴۰۰ نفر به کرونا مبتلا می شدند ولی الان که تعداد مبتلایان در روز به ۱۵۰۰ نفر افزایش یافته اصرار دارند لیگ داشته باشیم! این غیرمعمول نیست؟ می دانید بهزاد غلامپور با شرایطی که سیاوش پسرش دارد با چه هول و هراسی در این مدت به تمرینات و مسابقات آمد و رفت داشته؟ اگر اتفاقی برای یکی از اعضای تیم ما یا بقیه رخ بدهد چه کسی پاسخگوست؟ این خیلی بد است که تصمیم گیرندگان اصلی فوتبال به فکر سلامتی اعضای تیم ها نیستند! بی وجدانی تاکجا؟

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است