کد خبر : 123433
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - 10:57
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

آیا عباس آخوندی محاکمه می‌شود؟

آیا عباس آخوندی محاکمه می‌شود؟

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ نظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است: «خبر خوش اینکه آیت‌الله ریسی امروز مجددا تأکید کرد که “ترک فعل” مسئولان قبلی باید پیگیری شود. خبر خوش بعدی اینکه رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد: پیگرد ترک فعل‌هایی، چون بی‌توجهی به ساخت مسکن ارزان قیمت و راه اندازی سامانه‌های قانونی در دستور کار است. آقای آخوندی آماده باشند.»

اشاره موسوی به اظهارات روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه بود. در این جلسه رئیسی در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازررسی کل کشور درباره وضعیت بازار مسکن و گزارش برخی اعضا درباره حوادث اخیر کشور گفت: مدیری که مسئولیت داشت باید پاسخگو باشد و مورد مواخذه قرار بگیرد…

حالا موسوی بر اساس این اظهارات نام عباس آخوندی وزیر مسکن مستعفی دولت روحانی را وسط کشیده است که طرح مسکن مهر را در مهر ۹۲ متوقف کرد. طرحی که در سال‌های پایانی دهه ۸۰ استوار بر سه اصل اعلامی حذف هزینه زمین، انتقال سود حاصل از ساخت به مصرف کنندگان مسکن و اعطای وام ساخت شروع به کار کرد و از دستاورد‌های دولت احمدی‌نژاد بود.

امروز حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی نیز گفت: نسبت به مسکن به عنوان رئیس جمهور اعتراف می‌کنم که یک عقب‌ماندگی در دولت یازدهم داشتیم به دلیل اینکه برخی از طرح‌های مسکن ما متأسفانه اجرایی و عملیاتی نشد البته طرح‌هایی که در زمینه هوایی، ریلی، جاده‌ای و بنادر داشتیم اجرا و عملیاتی شد و خوب هم اجرا شد اما در بحث مسکن چون گرفتار آن بودیم که مسکن‌های ناتمام و بدون خدمات را به جایی برسانیم، به طور طبیعی دچار یک عقب‌ماندگی شدیم و در دولت دوازدهم با تلاش فراوان باید این عقب‌ماندگی را جبران بکنیم.

اخبار مرتبط:
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: ذخیره سد زاینده رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده است.

آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

اصفهان- آب زاینده‌رود در زیر پل‌های تاریخی شهر اصفهان دوباره جاری شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است