کد خبر : 124250
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - 19:16
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

زمان کشف واکسن ایرانیِ کرونا مشخص شد

زمان کشف واکسن ایرانیِ کرونا مشخص شد

به گزارش سایت خبری مدآرا، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۲۴ تیر) این کمیسیون، گفت: آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون بود.

وی در همین راستا افزود: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این جلسه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در مورد تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، بیان داشت: در ادامه جلسه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذرماه امسال واکسن این ویروس کشف شود.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه آقای ستاری خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه کرد، اظهار داشت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت که این موضوع را یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است