کد خبر : 124978
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - 09:18
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

طرح اخذ مالیات از خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی برگشت

طرح اخذ مالیات از خانه های خالی به کمیسیون اقتصادی برگشت

به گزارش سایت خبری مدآرا، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ تیرماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۵۳ آیین نامه داخلی در زمان بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم یا همان اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: طبق این ماده اگر هر کدام از نمایندگان ابهامی به طرح یا لایحه حین بررسی در صحن داشته باشند، می توانند آن را مطرح کنند، در اینجا آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در نامه رسمی خواستار اصلاح بخشی از مواد طرح مذکور شد؛ از این رو موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی به کمیسیون ارجاع می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: انتظار می رود نظرات کمیسیون های فرعی در این موضوع اخذ شده و با توجه به اینکه اخذ مالیات از خانه های خالی دوفوریتی است، هر چه زودتر کار کارشناسی آن انجام شده و در حداقل زمان ممکن برای بررسی و تصویب به صحن علنی ارسال شود.

اخبار مرتبط:
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد
هیات اقتصادی کره‌شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.

آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم
آمریکا: درباره روش‌های ارتباطی ما با ایران نظری نمی‌دهیم

«ودانت پاتل»، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به این که آیا ادعای روزنامه کویتی الجریده را تایید می‌کند که با نقل قول از یک منبع مطلع ایرانی مدعی شده بود، ایران نامه‌ای از آمریکا درباره ازسرگیری مذاکرات احیای توافق هسته‌ای پس از رسیدن به تفاهم‌های امنیتی دریافت کرده است، گفت: نظری درباره روش‌های ارتباط برقرار کردنمان با ایران نمی‌دهم، جز این که با ایران مذاکرات مستقیمی درباره برجام(توافق هسته‌ای) نداریم، نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر.

نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم  I ببینید
نماینده جنجالی مجلس ادعای هسته‌ای خودش را تکرار کرد / کریمی‌قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، نصف روز زمان لازم داریم I ببینید

کریمی قدوسی می گوید کارشناسان به ما گفته اند که ما نصف روز زمان لازم داریم که چند آبشار غنی سازی را سری کنیم و غنای اورانیوم تولیدی را از ۶۰ به ۹۰ درصد برسانیم. این چیز خاص و سری نیست و آژانس هم مطلع است. از نظر فنی هم یک امر شدنی و خیلی راحت است؛ بنابراین به لحاظ تولید اورانیوم ۹۰ درصد که سوخت اصلی کلاهک هسته‌ای است، جمهوری اسلامی یک نصف روز زمان لازم دارد، حالا بگوییم یک هفته.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است