کد خبر : 124985
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - 09:46
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علی کریمی هم از ایران رفت؟

علی کریمی هم از ایران رفت؟

به گزارش سایت خبری مدآرا،یک عکس، یک پست، یک شایعه و شاید هم یک شوک. تصویری بر فراز آسمان، روی ابرها. آنجا که خورشید نزدیک‌تر از همیشه به چشم می‌آید … و نوشته‌ای با این مضمون: «گاهی نباش، خودت را بردار و برو و کمی دورتر از این قافله بایست.»

کریمی چندی پیش هم عکسی در فرودگاه منتشر کرده بود که باعث شد شایعه ترک ایران و اقامتش در کانادا در رسانه‌ها منتشر شود. اکثریت می‌گویند کریمی برای حضور کنار خانواده‌اش در کانادا مدتی به این کشور سفر کرده و مهاجرتی در کار نیست اما عده‌ای معتقدند شاید دیگر برگشتی در کار نباشد و چه بسا کریمی اگر این‌بار هم به ایران بازگردد کم‌کم خود را برای سفر همیشگی به خارج از ایران و ماندن همیشگی کنار خانواده آماده می‌کند و در کنار آنها تا آخر می‌ماند.

به هرروی حالا جادوگر دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، سرباز جنگجوی همیشگی در میدان مبارزه سبزرنگ مملو از روزهای شیرین، مهاجرتش، به تیتر رسانه‌ها تبدیل شده. کریمی که مدت‌هاست دیگر در بطن نود دقیقه‌های پر رمز و راز نمی‌درخشد و اسطوره خاطره‌های خوب فوتبال ایران شده در کنار تکنیک و تاکتیک به یادگار مانده‌اش به دلیل برخی اظهارنظرهای خاص و اعتراضی و همراهی‌اش با مردم، محبوبیت دوچندان یافت و شاید همین همراهی با مردم و برخی اعتراض‌ها باعث شده تا هر بار که او عزم رفتن از وطن می‌کند، شایعه وداع همیشگی‌اش با وطن را بر سر زبان‌ها بیندازد.

اما آنچه مهاجرت علی کریمی را بیش از همیشه باورپذیر می‌کند، مهاجرت‌های مشابه بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌ها در طی سال ‌های گذشته و چه بسا ماه‌های اخیر است. در کنار مهاجرت بسیاری از هنرپیشگان و سلبریتی‌ها به کشورهای مختلف از ترکیه برای بازی در سریال‌های جم‌تی‌وی گرفته تا کانادا و آمریکا و البته بازی‌شان در هالیوود و بعضا پخش مخفیانه یا آشکار تصاویری از آنان که نشان می‌داد یا قصد برگشت به کشور را ندارند یا اگر می‌خواهند برگردند احتمالا بازخواست و متهم خواهند شد تا مجریان صداوسیمایی که ناگهان تبدیل به اپوزیسیون یا در شبکه‌های آنور آبی مشغول به کار شدند باعث شده تا بسیاری مهاجرت علی کریمی را هم دور از انتظار ندانند.

بی‌تردید بعد از مهاجرت همیشگی سوپراستارهایی چون گلشیفته فراهانی و مهناز افشار، حضور مزدک میرزایی به عنوان مجری برنامه ورزشی اینترنشنال یکی دیگر از شوک‌های مهاجرتی در این زمینه به شمار می‌رفت تا جایی که تا وقتی کسی او را در این کانال تلویزیونی ندید این تصمیم را باور نمی‌کرد؛ از همین روست که امروز هم هر بار که تصویر با شایعه‌ای درباره مهاجرت یکی از چهره‌ها از جمله علی کریمی اسطوره فوتبال ایران مطرح می‌شود می‌توان آن را باور کرد. با توجه به حضور خانواده علی کریمی در کانادا این موضوع مطرح شده است که دیر یا زود کریمی نیز به آنها خواهد پیوست و بعد از مزدک میرزایی شوک خبری دیگری خواهد شد. البته هنوز کریمی خود در پست اینستاگرامی‌اش توضیحات بیشتری درباره اینکه این سفر چقدر به طول می‌انجامد ارائه نکرده است و در قبال شایعه مهاجرتش هم تا لحظه تنظیم این گزارش نه آن را تایید و نه تکذیب کرده است.

اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است