کد خبر : 125484
انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - 14:16
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

ملک سلمان پادشاه عربستان درگذشت؟

ملک سلمان پادشاه عربستان درگذشت؟

به گزارش سایت خبری مدآرا، پایگاه اینترنتی «غزه پست» نوشت: برخی کاربران پایگاه‌های اجتماعی از مرگ ملک سلمان بن عبد العزیز، پادشاه سعودی در ۸۴ سالگی خبر دادند.

رسانه‌های رسمی عربستان تا این لحظه این خبر را تأیید نکرده‌اند و این در حالی است که برخی سعودی‌ها فاش کردند مقامات این کشور برای جلوگیری از وقوع بحران غیرمترقبه در عربستان به ویژه در سایه همه‌گیری کرونا این خبر را مخفی کرده‌اند.

ملک سلمان روز گذشته (دوشنبه) برای انجام برخی معاینات به سبب التهاب حاد در کیسه صفرا در بیمارستان تخصصی ملک فیصل در ریاض بستری شده بود، اما جزئیاتی درباره وضعیت جسمانی او فاش نشد.

این در حالی است که مسئولان این کشور می‌گویند ملک سلمان همچنان در قید حیات است و تحت معاینات پزشکی قرار دارد.

نشریه دلیل الوطن در این باره نوشت: در ۲۴ ساعت گذشته، تعدادی از فعالان شبکه‌های اجتماعی خبر مرگ ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود را منتشر کردند، اما تا به این لحظه او در قید حیات و در بیمارستان تخصصی ملک فیصل تحت معاینات پزشکی است.

یک منبع مسئول در عربستان اعلام کرد ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود تحت معاینات پزشکی است و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی صحت ندارد.

هنوز هیچ منبع مستقلی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

پایگاه خبری «أنباء الیوم» مصر نیز دیروز (دوشنبه) به نقل از «اسامه نقلی» سفیر عربستان در قاهره اعلام کرد که انتظار می‌رود مقامات سعودی وضعیت اضطراری اعلام کنند. این سفیر افزوده است که همه پرواز‌های دیپلماتیک به عربستان متوقف شده و نیرو‌هایی از ارتش به ریاض اعزام شده اند.

پایگاه مذکور همچنین نوشت: سفیر عربستان گفته است که دربار پادشاهی عربستان در آماده باش کامل به سر می‌برد.

اخبار مرتبط:
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است