کد خبر : 127519
انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - 11:32
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

هاشمی طبا: اصلاح‌طلبان مقابل احمدی ‌نژاد خیلی نجابت به خرج دادند

هاشمی طبا: اصلاح‌طلبان مقابل احمدی ‌نژاد خیلی نجابت به خرج دادند

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ مصطفی هاشمی‌طبا، کاندیدای ریاست جمهوری در سال ۹۶، در مورد سال آخر دولت دوازدهم با سال آخر دولت دهم گفت: در حال حاضر هجمه به دولت بسیار زیاد است و مسائلی که در حال حاضر دولت با آن طرف است، قابل مقایسه با آن موقع نیست حتی مساله کرونا، همه جامعه را چه از نظر اجتماعی و اقتصادی تحت تاثیر قرار داده است.

معاون سازمان تربیت بدنی در دولت سازندگی افزود: اگر مسئله کرونا را کنار بگذاریم در دولت قبلی چنین مواردی مطرح نبود، به‌عنوان مثال هجومی که از طرف برخی مخالفان به دولت می‌شود قابل مقایسه با دولت قبل نیست و از این نظر، آرامشی در دولت حاکم بود.

هاشمی‌طبا با اشاره به نقش مجلس در افزایش هجمه‌ها علیه دولت تصریح کرد: مجلس به جای اینکه فکر درستی داشته باشد و کاری انجام دهد حالا بهانه‌ای، برای کار نکردن پیدا کرده است و می‌خواهند با نفی دولت، خود را اثبات کنند. البته مجلس نمی‌تواند کاری کند، برای اینکه در مورد سیاست‌های آینده کشور و اینکه چگونه باشد، منسجم نیست. بنابراین کاری غیر از نفی دولت نمی‌توانند انجام دهند چراکه اندیشه درستی هم برای آینده و سیاست‌گذاری در کشور ندارند و در مصوبات اخیر این حقیقت کاملا روشن است.

هاشمی‌طبا در پاسخ به اینکه تا این اندازه سنگ‌اندازی در راه دولت در تاریخ سابقه دارد؟ اظهار کرد: هجمه‌های بی‌جهتی به دولت وارد می‌شود به عبارت دیگر اگر انتقادهای سازنده باشد، خوب است اما انتقادات سازنده، نمی‌کنند و هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای علیه دولت می‌سازند. کاش مقداری انتقادات اصولی بود و راه حل‌ها خوب بود. باید به این توجه کنیم که دولت غیر از این کار دیگری نمی‌توانست انجام دهد این نکته‌ای است که منتقدین هم می‌دانند منتهی تجاهل می‌کنند.

این چهره اصلاح‌طلب در رابطه به هجه‌های وارده به دولت احمدی‌نژاد یادآور شد: جریانی که علیه دولت احمدی‌نژاد بود، نجیب‌تر بود و نجابتش باعث می‌شد خیلی جسارت به خرج ندهند. در واقع اصلاح‌طلبان مقابل احمدی‌نژاد خیلی نجابت به خرج دادند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است