کد خبر : 128449
انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - 18:29
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

نماینده آبادان: وزیر پیشنهادی صمت باید همه تلاش خود را برای فعالسازی چرخه تولید به کار گیرند

نماینده آبادان: وزیر پیشنهادی صمت باید همه تلاش خود را برای فعالسازی چرخه تولید به کار گیرند

به گزارش سایت خبری مدارا؛سید محمد مولویبه رویکرد وزیر پیشنهادی صمت و همچنین عملکردش در دوران سرپرستی این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: مدرسی خیابانی در این مدت سرپرستی همه سعی و تلاش خود را در جهت بهبود بازار صنعت به کار گرفت و البته ناگفته نماند که عملکرد نسبتا خوبی هم در همین مدت زمان کوتاه داشت.

وی در ادامه افزود: وزیر پیشنهادی صمت از تخصص لازم در حوزه صنعت و معدن برخوردار است چرا که سالها در وزارتخانه صمت در سمت‌های مختلف مشغول به کار بوده و آگاهی لازم را نسبت به این وزارتخانه داراست.

این نماینده مردم در مجلس عقیده دارد که رای اعتماد به مدرسی خیابانی باعث خواهد شد تا اتفاقات خوبی در حوزه صنعت در این مدت زمان باقی مانده از عمر دولت شکل بگیرد.

نماینده مردم آبادان به عملکرد وزیر پیشنهادی صمت در دوران سرپرستی این وزارتخانه، اشاره و اظهار کرد: عملکردشان در این مدت سه ماهه سرپرستی نسبتا خوب بوده، ضمنا این را هم باید گفت که ایشان برنامه‌ها و طرح‌های خوبی برای کنترل بازار و همچنین مراودات مرزی دارند.

مولوی در ادامه افزود: امیدواریم که مدرسی خیابانی پس از رای اعتماد از مجلس مبحث تولید را با جدیت پیگیر باشند و سنگ‌اندازی‌ها و موانعی که بر سر راه تولید وجود دارد را با همت بردارند تا کارخانه‌های نیمه تعطیل و تعطیل به چرخه تولید بازگردنند که این مهم به بهبود اقتصادمان کمک شایانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است