کد خبر : 128950
انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - 20:05
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

علم الهدی: ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

علم الهدی: ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری مدآرا؛ آیت الله احمد علم الهدی در دیدار با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی مطرح کرد: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌هایشان برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند، همینطور که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت‌ها بسیار باشکوه برگزار شد و همه‌ی مردم شهر در خیابان‌ها و فضاهای سرباز، نظاره‌گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسئولان به نحوه‌ی برگزاری آن کمک کردند و راهنمایی و رانندگی با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان‌های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند و خداروشکر در خراسان رضوی تمام دستگاه‌ها با هم همراهی و هماهنگی دارند که به نظم استان کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: در خیابان‌های اطراف حرم رضوی، امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌توان به وجود آورد و نیروی انتظامی اگر در طرح‌های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بالاتر می رود و ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است
جو بایدن: ولادیمیر پوتین یک قصاب است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر به همتای روس خود را «قصاب» توصیف کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است